נחשף רשמית: Need For Speed החדש

Need For Speed

עכשיו זה רשמי: Need For Speed החדש הוכרז כשלצד הכרזתו שוחרר טיזר עצבני למשחק. שלא מראה יותר מדי אך לפיו ניתן כעת לומר בפה מלא כי הוא נוצר בהשארת סדרת משחקי Underground של ניד פור ספיד.

כל מה שידוע לנו עד כה הוא שהמשחק יכלול עולם פתוח – לילה ויום, וכי הוא נוצר כאמור בהשארת סדרת משחקי Underground של ניד פור ספיד. מהטיזר ניתן להסיק כי למשטרה והנידות יהוו חלק משמעותי מהמשחק כפי שהיה בכל המשחקים האחרונים של הסדרה. 2014 הייתה השנה הראשונה בה לא שוחרר משחק חדש בסדרת ניד פור ספיד. הסיבה העיקרית הייתה על מנת לתת לאולפן המפתח את המשחק, Ghost Games, זמן נוסף לתהליך פיתוחו של המשחק בעקבות הכישלונות עם המשחקים האחרונים של הסדרה.

מנכ"ל האולפן המפתח את המשחק, מרקוס נילסון, משתתף בראיון לאחד מאתרי הגיימינג הגדולים בחו"ל בו הוא שופך קצת אור על תהליך הפיתוח, ועל הנפילות עם המשחקים הקודמים בסדרה. "צריך להבין באמת מה זה Need For Speed" אמר נילסון. "מה הם הערכים, מה היא הליבה של המשחק ומה הם סוגי החוויות שאנחנו רוצים לתת לשחקנים. לפעמים קשה לעשות את כל הדברים האלה כאשר יש לך צוותי פיתוח שונים בחלקים שונים בעולם. אז התאוריה, או האסטרטגיה, היא להפוך להיות הבעלים של Need for Speed". קשה להבין למה התכוון נילסון במשפט האחרון שאמר במסגרת הראיון, אך ככל הנראה המנכ"ל אמר במילים אחרות כי המשחק החדש בסדרה מבוסס על רעיון שהוגה על ידי האולפן בלבד, ללא התערבויות חיצוניות.

Need For Speed

לאחר שהאולפן סיים דאז עם השקת Need for Speed Rivals – המשחק האחרון ששוחרר בסדרה, האולפן גיבש רעיון "למשחק מאוד ספציפי". "כדי לבנות משחק ספציפי, אנחנו זקוקים לזמן וצריך להבין מה השחקנים של המשחקים השונים בסדרה רוצים". התוצאה הסופית של ההוצאות עבור שנה נוספת של פיתוח המשחק הביאו מוצר טוב יותר, אמר נילסון. Need For Speed הוא אחד מזיכיונות משחקי הווידאו המייצגים ביותר, אייקון אם תרצו. הסדרה מתפרסת על 2 עשורים ואף לאחרונה הולידה סרט שובר קופות בכיכובו של אהרון פול. "Need For Speed לפני עשור מכר הרבה יותר עותקים לעומת היום". אמר נילסון. "מה שאומר שיש לנו הרבה מקום להתקדם. יש בידינו מותג עולמי ידוע שצריך לטפל בו".

Need For Speed

החתיכה החסרה – הסיפור: משחקי Need for Speed ידועים בתור משחקים בעלי מראה חזותי יפה שכוללים הרבה אקשן ורכבים. בדרך כלל אינם כוללים סיפור או עלילה כלשהי, אבל Need for Speed החדש, באופן מפתיע, יציב דגש על הנרטיב ועלילת המשחק. נילסון במסגרת הראיון אמר גם כי פרטים נוספים על הסיפור "החדשני" של המשחק יתגלו מאוחר יותר. "אנחנו נוקטים בגישה מאוד חדשנית לאופן בו אנו מספרים את הסיפור, וזה כל מה שאני יכול לומר בשלב הזה". אמר נילסון. "אני חושב שאנחנו יכולים לספק משחק טוב יותר לאוהדים שלנו אם אנו מתחברים אליהם באופן רגשי באמצעות סיפור ונרטיב במשחק".

Need For Speed

נילסון דאג גם להדגיש כי Need for Speed החדש יקדם את מצב מרובה המשתתפים וכי הוא יכלול מגוון רחב של כלים חדשים כדי לסייע לשחקנים להתחיל לשחק עם חברים וקבוצות. לדוגמה, במצב הסינגל של המשחק, שחקנים אחרים יוכלו להצטרף אליכם ולתקשר אתכם. שינוי מבורך לאחר שבמשחקים האחרונים בסדרה מצב מרובה המשתתפים היה מקרטע בלשון המעטה. האולפן המפתח את Need For Speed החדש – Ghost Games, שמקורו בשוודיה הוא אולפן בת של EA, המפיצה של הסדרה. את החשיפה המלאה של המשחק והטריילר נקבל במהלך תערוכת E3 ביום שני, ה-15 ביוני.

 Need For Speed החדש ישוחרר בסתיו הקרוב לקונסולות Xbox OnePlayStation 4 ולמחשב האישי. כרגע עדין אין תאריך מדויק לשחרור המשחק אך כמדומני התאריך ייחשף במהלך תערוכת E3 הקרובה במסגרת מסיבת העיתונאים של אלקטרוניק ארטס.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה מעולה אבל לבטח יראה גרוע בהרבה בשחרור.

ל need for speed most wanted המקורי היתה עלילה ולדעתי המשחק הטוב ביותר בסדרה. גם ל carbon היתה עלילה והוא היה גם משחק טוב. לדעתי הם צריכים לעשות משחק הסגנון של שני המשחקים הללו. ולא על underground כי כבר ניסו לעשות לו רימייק שלא צלח

המשחק undercover לא קשור לunderground…

דיברתי על underground.
undercover היה משחק מזעזע

אני חושב שהוא ניסה להבין לאיזה רימייק אתה מתכוון שאתה אומר "הרימייק של Underground" כי אין אחד כזה.

אני יודע שלא עשו רימייק של ממש ל underground. כל משחק כמעט שהם הוציאו אחריו בסדרה הם טענו שהם מנסים לשחזר את ההצלחה של underground וניסו לעשות פה ושם דברים שהיו בו ואף ניסו לשפר, אבל זה לא ממש משנה כי לדעתי הם צריכים לעשות רימייק ל most wanted המקורי (או משחק המשך בסגנון שלו) כי הוא היה המשחק הכי טוב בסדרה לדעתי ואני מוכן לקנות אותו גם היום ולחזור לנוסטלגיה הזו חח.
שבת שלום וחג שמח 🙂

6
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x