תמונות חדשות מהמשחק NFL 16 נחשפות

Madden NFL 16

EA, מפיצת הזיכיון הידוע של סדרת משחקי הפוטבול פרסמה תמונות ראשונות מתוך המשחק החדש בסדרת NFL, הלוא הוא Madden NFL 16. פייר? משחקי הפוטבול מעולם לא נראו טוב יותר. 

על פי Electronic Arts, מפיצת המשחק, המשחק החדש יכלול מנוע חדשני שיביא לשיפור משמעותי בתאורה על מנת לתת הרגשת משחק ריאליסטית. לשם שינוי אלקטרוניק ארטס לא מרבה לדבר ולחשוף פריטים אודות המשחק Madden NFL 16, אך כל שידוע לנו עד כה על המשחק הוא כאמור השיפור במנוע הגרפי של המשחק ושיפורים נוספים מבחינת אינטראקציות בין השחקנים בקבוצה. מלבד התמונות החדשות ששוחררו מתוך המשחק אמש, EA פרסמה גם טריילר ראשון למשחק בשבוע שעבר – הטריילר מוצג לעיל:

כחלק מהשיפורים במנוע הגרפי, EA מדברת גם על שיפורים מבחינת הקהל במשחק, אשר מהווה חלק משמעותי מהמשחק, במיוחד במשחקי ספורט כמו Madden NFL 16. כמדומני אין למה לצפות לשינויים משמעותיים מבחינת המשחקיות משום שעל פי הטריילר נראה כי לא בוצעו שינויים כלשהם מבחינת המשחקיות ותזוזות השחקנים. ככל הנראה EA תפרסם פרטים נוספים אודות המשחק במהלך תערוכת E3 הקרובה בחודש יוני. את כל התמונות ששחררה אמש מפיצת המשחק תוכלו לראות בתחתית הכתבה.

המשחק Madden NFL 16 ישוחרר ב-25 באוגוסט לקונסולות Xbox One ,PlayStation 4 וגם לקונסולות הדור הקודם, ה-Xbox 360 וה-PlayStation 3.

Madden NFL 16 Madden NFL 16 Madden NFL 16 Madden NFL 16 Madden NFL 16 Madden NFL 16 Madden NFL 16

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x