אבן דרך נוספת: 30 מיליון שחקנים למשחק Hearthstone

Hearthstone-Strategy-Guide

המשחק החינמי של Blizzard Entertainment, הלוא הוא Hearthstone: Heroes of Warcraft, מציין אבן דרך נוספת מלווה בשיא חדש: 30 מיליון שחקנים בסך הכל משחקים במשחק Hearthstone.

הנתון החדש והמכובד מאוד של Hearthstone: Heroes of Warcraft מתגלה לאחר שפורסם כחלק מציוץ בערוץ הטוויטר הרשמי של המשחק היום. הנתון החדש הושג בעיקר בעקבות 2 התפתחויות מרכזיות במהלך אפריל האחרון: שחרורה של ההרחבה "Blackrock Mountain" למשחק והגעתו של המשחק לסמרטפונים. עקב היותו כמשחק חינמי, Blizzard Entertainment לא מרוויחה כסף מהתקנות המשחק בלבד, אלא גם מרכישת תכנים במשחק עצמו. לצערנו החברה לא ציינה כמה שחקנים מתוך ה-30 מיליון הוציאו כסף על המשחק.

89d3dc2984b0d4a37dfd5bef8afde793

Blizzard ללא ספק יכולה להיות גאה מהנתון החדש של Hearthtone מאחר ורק בספטמבר האחרון הגיע המשחק ל-20 מיליון שחקנים וכאמור, ממשיך לגדול. Activision Blizzard אמורה לפרסם מחר את דו"ח הרווחים האחרון שלה בעקבות סיומה של תקופת הכספים הנוכחית, והחברה צפויה לחשוף גם פרטים על הרווחים העסקיים של Hearthstone. לקראת הדו"ח, אנליסט בכיר צופה כי Hearthstone עשוי להוות נתח משמעותי מרווחי החברה.

האנליסט גם מפרסם נתונים משוערים אודות רווחי החברה מהמשחק ומפרסם כי ההערכה היא שהחברה הרוויחה לא פחות מ-250 מיליון דולר מהמשחק בכל הפלטפורמות בשנה האחרונה.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

משחק בהחלט מתוכנן היטב רק חבל שכדי באמת להנות בו אתה צריך לשלם כסף או שאתה מפסיד ממש ממש בכבוד