EA חושפת: 80 אחוז ממכירות Battlefield Hardline הם לקונסולות

BF-Hardline-featured-2

Electronic Arts חושפת אחרי לחצים רבים גם את נתוני המכירות של המשחק Battlefield Hardline. הישגים נרשמו בקונסולות בלבד.

לאחר פרסום דו"ח הרווחים של החברה אמש, האנליסטים שצפו כי באטלפילד הארדליין לא הולך לזכות לאהדה רבה בקרב שחקני המחשב האישי צדקו: 80 אחוז ממכירות המשחק היו לקונסולות Xbox One ו-PlayStation 4, מנגד רק 20 אחוז בלבד מכלל המכירות היו למחשב האישי. מוקדם יותר היום במהלך שעות הבוקר לאחר שפורסמו אתמול בלילה דו"חות הרווחים השנתיים של החברה, מנהל הכספים הראשי של אלקטרוניק ארטס, בלייק יורגנסן, פרסם הצהרה שבה נאמר בין היתר כי הצמיחה של הקונסולות החדשות מפתיעה.

ארבע מתוך כל חמישה עותקים של Battlefield Hardline שנמכרו היו לקונסולות Xbox One ו-PlayStation 4

IcYUMbN

האם נתון זה צריך להדאיג את Electronic Arts? האם היה נכון להפוך את סדרת המשחקים המצליחה "Battlefield" לסדרה שנתית בניגוד מוחלט לדעתם של שחקני הסדרה? אנחנו לא נתפלא אם לאחר הנתונים הללו התקיימו מספר ישיבות בנושא, אך אין זה מפריע ל-EA להרוויח בדרך, והרבה. על פי מנכ"ל החברה, אנדרו וילסון, קונסולות הדור הנוכחי צפויות למכור עוד כ-50 מיליון יחידות עד לסוף השנה, מה שישפיע ככל הנראה גם על כמות המכירות של המשחק Battlefield Hardline. לצערנו, EA לא חושפת במונחים של מספרים את רווחיה מהמשחק אך לפי העלייה ברווחים המופיעה בדו"ח הרווחים האחרון שלה, נראה כי באטלפילד הארדליין מניב רווחים נאים לקונסולות.

השנה הקרובה הולכת להיות עמוסה עבור אלקטרוניק ארטס. בין אם משחקים גדולים שהולכים לצאת תחת חסותה ובין אם בגלל תערוכת E3 2015 שמתקרבת בצעדי ענק. ככה או ככה, ל-EA הייתה שנה מוצלחת. 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

דווקא דיי ראיתי את זה בא: לקהילת המחשב יש נוטע להראות העדפה ברורה לנושאים צבאיים, כשיוצאת הדופן היא סידרת SWAT בגלל שאלו היו משחקי hardcore.
ואם כבר- איך הייתם אומרים hardcore בעברית? התרגום המילולי הוא "קשוח" או "גרעין קשה", אבל גם זה וגם זה לא מתאימים למשעמעות.

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x