במה שונה AC: Unity מ-The Witcher 3?

GERALT VS ARNO

לפני פחות משנה כל עולם הגיימינג הורעד על ידי מעריצי Assassin's Creed זעופים שלא קיבלו בקלות את הבעיות ב-Unity. אני ועוד הרבה אחרים נתקלנו בלא מעט בעיות בוויצ'ר 3, מציקות כשל יוניטי, אז מדוע אנשים לא מנידים עפעף?

יוביסופט כבר מזמן נתנה לעצמה שם של אחת המועמדות הבולטות להחליף את EA כחברת המשחקים הגרועה ביותר כאשר היא נכנסת לכותרות נגטיביות לחלוטין יותר מדי פעמים בכל שנה ומצליחה "למנף" את המוניטין שלה כל פעם מחדש בעזרת ידיעות כמו על מחיקת משחקים מחשבונות משתמשים, או אף מניעת הזכות לתבוע את החברה. לעומת יוביסופט, על הכף השנייה של המאזניים, עומדת ניצבת וחזקה סידי פרוג'קט רד, עם הרחבות חינמיות, מדיניות אנטי DRM, וכמובן משחקים מושקעים עד הסוף – או שלא. אם תשאלו אותי, אני מאוד נהנה מהמשחק השלישי של הוויצ'ר (טוב, אני מודה, התמכרתי), אבל כואב על הצד הטכני המזעזע של המשחק.

שחקני האקסבוקס סבלו מבעיה שוברת-משחק כשתחילה לא יכלו כלל לשמור את המשחק, אם כי המפתחת לא חסכה בזמן והוציאה תיקון מהר ככל האפשר, אבל הדבר לא מסיר מעליה את האחריות כלפי שאר הבעיות. ככה או ככה, אני לא כאן כדי לבקר את המשחק, אלא לתת תמונת מצב מפרספקטיבה של צופה מן הצד. יש לקהילת הגיימרים לא מעט סיבות לראות ביוביסופט כמעין מטרד בטריטוריה שלהם, ולא מעט סיבות לראות קשת בענן, ארנבים ודובוני אכפת-לי כשמסתכלים על סידי פרוג'קט, אבל אני גם חושב שצריך להיכנס לפרופורציות. הנקודה שלי, ובכן, ראו תזכורת מאססינס קריד יוניטי:

Assassin's Creed Unity Has The Best GlitchesAssassin's Creed Unity Has The Best Glitches

Assassin's Creed Unity Has The Best GlitchesAssassin's Creed Unity Has The Best Glitches

ועכשיו ביקום של גראלט עם דוגמה מהמשחק אצלי:

ואני די בטוח שפרצופים שהולכים לאיבוד וכלי נגינה מעופפים לא היו חלק מהתכניות, לפחות לא בחלק הזה של המשחק, דברים כאלו קרו להמון אנשים, אבל נראה שהאדישות גוברת על בעיות אלו. עוד רץ ברשת, סוס מעופף:

3AD52B4A6F1B599CF61233042FC8743351E903E3 (360×200)

ואלו דברים שלא אמורים להיות במשחק. יוביסופט בסופו של דבר כן תיקנה את יוניטי, אמנם עם עוד בעיות שצצו על הדרך, אבל סוף טוב הכל טוב. אני מצפה שגם סידי פרוג'קט שכבר שחררה מספר פאטצ'ים למשחק שעכשיו בגרסה 1.04, תתקן עוד את מה שנותר.

עם כל הצער שבדבר, באגים הם לא הנושא היחיד שבו סידי פרוג'קט היא לא טלית שכולה תכלת. זוכרים את Watch Dogs?, כן, זה שיוביסופט שיווקה כמו משהו לא מהעולם הזה? אז כן, כמו WD, גם הוויצ'ר עבר שנמוך בגראפיקה מאז שראינו אותו ב-E3, לשם השוואה, סרטונים:

אז כמה רעש עשה Watch Dogs וכמה רעש עשה הוויצ'ר בנושא השנמוך? יכול להיות שרק בגלל שיוביסופט חברה פרובוקטיבית הקהילה עשתה פיל מעכבר, או שמא בשל "התחנפות" סידי פרוג'קט לקהילה, העכבר נשאר עכבר? אולי אכן מדובר בפיל, ובגלל שסידי פרוג'קט חברה שלרוב מרצה את לקוחותיה, אותו הפיל נהיה עכבר. בכל אופן, שני משחקים עם בעיות זהות, מתקבלים על ידי רוב השחקנים והתקשורת העולמית בצורה שונה, והדבר תמוהה בעיניי. מה דעתכם בנושא?

The Witcher 3: Wild Hunt שוחרר ב-18.05 ל-PS4, Xbox One ולמחשב. עוד עדכונים לגביו יגיעו בשבועות הקרובים.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
14 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ואוו אני מעריץ מושבע של ac וראיתי את כל הלאגים האלה אבל לא ראיתי כתבה אחד על הלאגים ב wither יפה ששמת לב

אולי אני מוזר אבל גירסאת הריטייל נראית לי יותר טוב (חוץ מהשריון של ה-wild hunt שלא ממש הבנתי למה שינו אותו) הדמו של E3 נראה כמו וידאו מרונדר מראש שכווץ באלגוריתם של יוטיוב

היי .

שאלה שמעתי לאחרונה חדשות לגבי חידוש למשחק DARKSIDERS II DEFINITIVE EDITION ps4 ידוע לכם משהו ? תודה רבה ושבת שלום

ההבדל? חוץ מגרפיקה הויצר קיים כל מה שהבטיח והוא משחק מדהים. יוניטי לא היה שחיק… ווואץ דוגס היה פשוט משעממם, מה שלדעתי יוביסופט עושה לא טוב זההשייוק שלה, היא עושה overhype ולא מצליחה לעמוד בזה, אז ההשוואה לא ממש הגיונית, כי אני בנתיים משחק בויצר ונהנה פי 10 יותר מכל משחק של יוביסופט שהזכרת בכתבה

איך אני אמור לקחת מה שאתה אומר ברצינות, סמי בוזגלו מסעדות בע"מ? XD

מה נזכרתם רק עכשיו

מה נזכרתם רק עכשיו

מה הקטע הזה באמת שמשנמכים גראפיקה? זה נראה כאילו שבתהליך הפיתוח הם מגיעים לקצה היכולת הגראפית של הקונסולה ואז משנמכים גראפיקה וכדי שהמחשב לא יתעלה עליהן משמעותית חווה גם שינמוך (שברור שיכול להתמודד עם זה) אבל עם תוספות של יותר אפקטים וכו' . ממש מוזר

witcer 3 לא נראה אפילו קרוב למה שהובטח, הסוס שלי אוהב לעוף רוב הזמן (זה דיי מגניב אבל אני מת בנחיתה), והFPS לא יציב ומשתנה בין 60 ל10 ללא שום סיבה, למה לא מתלוננים? כי זה הwitcher זה לא בדיוק משחק AAA והחברה הזאתי בגבול העליון של האינדי, ועד שהם מוציאים משחק לוקח להם שנים.

המשחק מלא באגים והעידקונים לא עושים יותר מדיי אבל החברה מתגמלת אנשים בDLC מיותר של שיריון ממש גרוע או תלבושת שונה אבל זה קונה אנשים אז יש פחות תלונות.

יש עוד הרבה מה להגיד על המשחק כמו העובדה שהגרפיקה נראה כאילו באה ממשחק בן שנתיים והדדרישות הן של מחשב חדש (על ultra) ועל העלילה שהיא הרבה פחות מעניינת מהמשחקים הקודמים. אבל בהשוואה לכל שאר ה"משחקים" שיצאו השנה הוא משחק טוב אפילו GTA היה ממש קצר (14 שעות עלילה) והאונליין שלו זה בעיקר להמתין שהמשחק יתחיל ואז לעבור למסימה ואז שוב לחכות עוד כמה דקות עד שהיא תתחיל רק כדי לשחק 10 דקות ואז עוד 3-4 דקות של המתנה

אחד ההבדלים העיקריים בין החברות, לדעתי, הוא היחס לקהילה ושיתוף הקהילה בתהליכים פנימיים. יוביסופט הראו פעם אחר פעם יחס מזלזל בקהילת הגיימרים, ובפרט בשחקני ה-PC. לא ניתנו הסברים, וגם כאשר ניתנו – הם היו עלובים ומעצבנים. סידי לא מתנהלת בהתנשאות ונותנת הסברים בצורה שלא יוצרת אנטיגוניזם.

הבדל נוסף, שהכתבה הזו מעמעמת, הוא ש-ACU היה שבור לגמרי ביום בו הוא יצא. יוביסופט הוציאה משחק ברמה של בדיקות בטא, בלתי שחיק ממש העיקר לעמוד בדדליין. וויטצ'ר 3, אמנם יצא עם באגים, אבל היה בכל זאת שחיק וברמת איכות גבוהה הרבה יותר. דחו אותו לפחות פעמיים שאני זוכר, כדי שיצא בצורה טובה, גם אם לא מושלמת. דבר נוסף – עוד לא עבר שבוע, וכבר יש 4 פאטצ'ים וכמה DLC.

לא, זה ממש לא עניין של תדמית ונראה לי שלא הבנת את ההתלהמות כלפי יובי.
יוביסופט- מוציאה משחקים ב-ידיעה- שהם לא גמורים. דוחקת במפתחים שלה בלי להבין שהגיימרים יקלטו את זה תוך רגע. יוביסופט- המפתחים עצמם אומרים שהמשחק לא יצא מוכן.
CDP- דוחה משחק -חודשים- לאחר המועד המתוכנן, בין השאר מפסידה כסף על זה (הידעתם ילדים? מאחורי כל חברה יש משקיעים, וכשתאריך השקה נדחה המשקיעים מאבדים כסף. ובאופן ישיר גם החברה), והכל בשביל למקסם את התוצאה הסופית.
אתה משווה בין הגליצ'ים של יוניטי לבין וויצ'ר? בדיחה.
העולם של יוניטי גדל במעט מהמשחקים שקדמו לו, בעוד שהעולם של הוויצ'ר גדל פי 3 מהמשחק שלפניו. הבאגים של יוניטי היו משהו שנצנץ אחרי שעה שעתיים של משחק. בוויצ'ר זה משהו שאתה צריך להשקיע זמן בשביל לראות (ואני עדיין לא ראיתי, לדוגמה).
הגליצ'ים שאתה מתייחס אליהם היו הסיבה הכל כך משנית שהמשחק הזה היה שבור. הסיבה העיקרית? הוא היה -לא שחיק-. FPS שנע בסביבות ה20-25 על מחשבים חזקים (לי הוא רץ על 10 FPS בהגדרות בינוניות. והמשחק שלי לא פראייר).
וויצ'ר? יצא בדיוק איך שהחברה הבטיחה שהוא יצא.
ועוד משהו בנושא, זוכר כמה זמן לקח ליוביסופט להוציא את אותו עדכון 1.04 שאתה מציין? ועכשיו תשווה את זה לזמן שלקח לCDP להוציא את העדכון שמתקן את הבאגים.

נושא אחרון- השנמוך. אם מישהו כל כך מטומטם שהוא מאמין לגרפיקה שיוצאת שנתיים או שלוש לפני המשחק- מגיע לו שייפול בפח.
הרי סרטוני הדגמה בE3 הם בדיוק מה שהם- הדגמה. הרינדור של המנוע לא יכול להיות בדיוק כמו המשחק הסופי בסרטון הדגמה. כי אם הוא היה אז נחשו מה- הם היו מוציאים את המשחק!
הגיון צרוף.

הצילום בE3 לא היה טריילר סינמטי אלא היה דמו מתוך המשחק ולכן ניתן להסיק שהמנוע כן יכול לרנדר ברמה הזו, והשנמוך הוא ברור בהחלט. מדוע הם שינמכו? זו שאלה אחרת

שנמוך בe3 גם קרה ב dark souls 2
זה הכל שיטות שיווק.
הבעיה זה שהם בכוונה מגבילים את הגרפיקה לגרסא למחשב כדאי שתהיה כמו של הקנסולות – זה השמועה בwitcher.
זה ממש חוצפה ואני אפילו לא משתייך master race 🙂

סוף סוף כתבה מעניינת ומקורית שכתובה ומביאה תוכן מקורי.