שיברו קופת חיסכון: ארבע גרסאות מיוחדות, סדרת הרחבות ו-2 רפליקות ל-AC הבא

AC SYNDICATE

Assassin's Creed: Syndicate נחשף לפני פחות מ-24 שעות, ולמעריצים כבר  מוקצב זמן לחשוב על איזו גרסה הם ישימו את כספם.

יוביסופט רוצה להכניס ידה אל כיסכם בזמן שאתם מסתנוורים מהחשיפה של לונדון מונעת הקיטור. המפיצה הכריזה על לא פחות מארבע גרסאות מיוחדות לסינדיקייט, סדרת הרחבות, ושתי רפליקות של שני הכלים של הדמויות הראשיות. אז שנתחיל מהזול?

אם תזמינו את המשחק בהזמנה מוקדמת במחיר של 60$, תזכו לגישה למשימת הקונספירציה של דרווין ודיקנס. תשלמו 90$ עבור גרסת הזהב, וקבלו את משימת הקונספירציה, סדרת ההרחבות (Season Pass), וחליפת "בייקר סטריט" בלעדית. יובי עדיין לא הציעה פיסת מידע לגבי סדרת ההרחבות, אז תצטרכו לחכות עם זה.

מתוך ארבעת הגרסאות המיוחדות, שלושה של אספנים. גרסת "The Rooks", (עולה 60 ליש"ט), מגיעה עם קופסת אספנים בתוכה ספר, מפה מוגדלת של לונדון, הפסקול של המשחק, משימת הקונספירציה, ומשימת רכבת המילוט.

syndicate rooks
גרסת Rooks

הבאה בתור היא גרסת Charing Cross, עולה 74£, וגם היא מגיעה עם קופסה מעוצבת ומיוחדת לה, ספר, מפת לונדון, פסקול, שתי המשימות הבלעדיות, ופסלון בגובה 26 סנטימטר של ג'ייקוב פריי, הדמות הראשית.

syndicate charing cross
גרסת Charing Cross

האחרונה והיקרה ביותר היא גרסת ה-Big Ben שתעלה לכם 115£. היא מגיעה עם כל מה שבא בשתי החבילות הקודמות, סדרת ההרחבות ושתי קופסאות מיוחדות (אחת של המשחק ואחת של החבילה עצמה) בקבוק כיס, ליתוגרף (מספר מוגבל יימכר בעולם), ופסלון מעט יותר מורכב של ג'ייקוב פריי שיהיה בגובה 30 ס"מ.

גרסת Big Ben
גרסת Big Ben

אך זה לא הכל.

אם אתם חושקים בכמה כלים "אותנטיים", יוביסופט מציעה שתי רפליקות של הכלים הכי משומשים על ידי ג'ייקוב. כל אחת עולה 60$ / 240₪.

החרב-מקל:

syndicate cane sword

הכפפה עם הסכין האהובה על כולנו:

syndicate gantelet
Syndicate יגיע לקונסולות ה-PS4 וה-Xbox One ב-23 באוקטובר, וצפוי להשתחרר למחשב בסתיו.

 

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אכן מאוד מאוד יקר…..
אך המשחק נראה מאוד מבטיח!

גם יוניטי היה נראה מבטיח…. לא הייתי שם את מבטחיי בהם שוב כלכך מהר