פרטים חדשים על ההרחבה החדשה של Call of Duty: Advanced Warfare

Call of Duty: Advanced Warfare

Activision, מפיצת המשחק, חשפה אמש את הפרטים הראשונים על חבילת ההרחבה (DLC) השלישית במספר עבור Call of Duty: Advanced Warfare לצד טריילר חדש עבור ההרחבה החדשה.

ההרחבה השלישית של המשחק העונה לשם Supremacy תוסיף למשחק ארבעה מפות חדשות ומגוונות: שתיים מהמפות ייקחו אתכם עד לארמון בקינגהאם בלונדון ולסטמינסטר, אחת תיקח אתכם לקרמלין במוסקבה – אתר היסטורי מבוצר בלב העיר מוסקבה ואחרת בשם Skyrise שמהווה גרסה מחודשת למפת גורד השחקים מהמשחק Call of Duty: Modern Warfare 2. את כל אחת מהמפות ניתן כמובן לראות בטריילר החדש ששוחרר לצד המידע אודות ההרחבה החדשה המוצג לעיל בהמשך הכתבה.

כמו כן ההרחבה כוללת גם את הפרק הבא של מצב הזומבים במשחק שבו ארבעה מדמויות המשחק תקועות על נושאת המטוסים "אטלס" שמלאה באויבים חדשים. ההרחבה החדשה של Call of Duty: Advanced Warfare תגיע ב-2 ביוני ל-Xbox One ול-Xbox 360 בעוד לשאר הפלטפורמות ההרחבה תגיע בתאריך מאוחר יותר. עלות ההרחבה "Supremacy" היא כ-15 דולר נכון להיום.

כאמור ההרחבה תשוחרר תחילה לקונסולות ה-Xbox בעוד ההרחבה תגיע לשאר הפלטפורמות במועד מאוחר יותר שנכון לעכשיו עדין לא פורסם.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות