כך נראה "דום 4" בגרסתו הראשונה שבוטלה

Doom-4-QuakeCon 2014

הגרסה המבוטלת של משחק DOOM הבא נחשפת בסרטון חדש. עשו נכון שביטלו אותה?

בחודש הבא צפויה חברת Bethesda לחשוף סרטון ראשון למשחק DOOM הבא וזה יקרה במהלך מסיבת העיתונאים שלה בתערוכת הגיימינג הגדולה בעולם, E3 2015.

אם נחזור כמה צעדים אחורה בזמן, המשחק הבא בסדרת דום הוכרז רשמית בפברואר שנה שעברה כשהובטח לכל מי שהזמין את המשחק "Wolfenstein: The New Order" שיזכה לקוד גישה לבטא של המשחק. כל האירועים השנתיים האחרונים של חברת id Software הידועים לכל כ"Quakecon" לא הביאו חדשות מרעישות בנוגע למשחק דום הבא כי הפיתוח שלו עבר סדרה של אירועים ושינויים שלא נחשפו לקהל הרחב.

משחק המשך אחרי יותר מעשור

משחק דום האחרון שוחרר בשנת 2004 (DOOM 3) לאחר 4 שנות פיתוח וזכה אחרי שמונה שנים (2012) לגרסת רימייק בשם "Doom 3 BFG Edition". למרות שלא נחשף, DOOM 4 היה בתכנית מאז שחרורו של הכותר השלישי, אך עד לפני שנה הוא לא באמת הוכרז, אבל הספיק להתבטל והפיתוח שלו אותחל.

הסיבה הרווחת היא השינויים הטכנולוגים הרבים שעברה התעשייה וגם הפרישה של ג'ון קרמק ([tooltip text="John Carmack" gravity="nw"]ג'ון קארמק, האיש והאגדה, תוכניתן על שייסד את חברת id Software – החברה שהביאה לעולם משחקים פורצי דרך בז'אנר משחקי היריות, כמו Doom, הטירה הנאצית, ואחרים. [/tooltip]) מחברת Id Software, לטובת המציאות וירטואלית של Oculus Rift שהספיק להודיע ב Quakecon 2012 כי המשחק יהיה "done when it's done".

סרטון וידאו שהיה אמור לחשוף את דום הבא לפני כשנתיים נחשף, ולמרות שכנראה אין קשר בינו לבין הפיתוח העדכני, מעניין לראות את הכיוון של הפיתוח המקורי, שלטעמי היה די ג'נרי ופחות אפל כמו שדום צריך להיות. לשיפוטכם:

לחדי האוזן, המוסיקה שמלווה את הסרטון למעלה, ובעיקר ריף הגיטרות נשמעים מאוד דומה לחלק הזה בשיר Lateralus של להקת Tool?

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

דווקא ניראה יפה