Divinity: Original Sin הוכרז לקונסולות

משחק התפקידים המוערך בסדרת Divinity יעשה את דרכו לקונסולות החדשות בגרסה משופרת, שבעתיד גם תוענק בחינם לבעלי המשחק המקורי

חדשות טובות לחובבי משחקי התפקידים בכלל ובפרט אלה שמעריצים את משחקי סדרת Divinity. המשחק Divinity: Original Sin, הוכרז לקונסולות הנוכחיות, Xbox One ו-PS4. המשחק שוחרר שנה שעברה למחשב בזכות פרויקט מימון שגייס מעל למיליון דולר בקיקסטארטר ולהצלחה יתירה בקרב השחקנים, אך גם בקרב מבקרי המשחקים. האתר גיימספוט למשל הכתיר אותו כמשחק ה-PC של שנה שעברה, והאתר פיסי-גיימר הכתיר אותו בתואר "רוח ה-PC של השנה".

Divinity: Original Sin – Enhanced Edition

במהלך הסופשבוע האחרון הגיעה הידיעה המשמחת ששחקני הקונסולות יכולים בהחלט להתרגש ממנה, כי לא בכל יום מגיע משחק תפקידים מוצלח שכזה לקונסולות הראשיות. המהדורה החדשה נקראת "Divinity: Original Sin – Enhanced Edition" וכשמה כן היא: מהדורה משופרת של המשחק המקורי שתציע Co-op, ממשק חדש וגרפיקה מלוטשת, אך אין מה לדאוג כי לא יהיו שינויים כאלה שיקחו מהמשחק את סגנון ה RPG של האסכולה ישנה.

המהדורה תאפשר גם מסך מפוצל ותמיכה קולית מלאה בפלייסטיישן 4 ובאקסבוקס וואן. בין היתר יהיו גם משימות חדשות, טוויקים למערכת הלחימה וסיפור.

אם אתם מודאגים מכך ש Larian Studios זונחת פתאום את שחקני המחשב הנאמנים שלה, החברה הודיעה ששחקנים שיש ברשותם עותק של המשחק יזכו לעדכון לגרסת Enhanced Edition בחינם, כשיגיע הזמן.

מתי כל זה הולך לקרות? עדיין לא ידוע, אך החברה מתכוונת לספק פרטים בתערוכת E3 הקרובה, בעוד חודש.

[divider]

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

משחק מעולה, ממשחקי התפקידים הטובים ביותר שראו אור בעשור האחרון.