רשמי: מלחמת הכוכבים מגיעה ל Disney Infinity 3.0 החדש

דיסני אינפיניטי 3

דיסני אינפיניטי 3.0 הוכרז רשמית, והגרסה החדשה של סדרת משחקי הוידאו האינטראקטיבית של דיסני, שהפכה ללהיט, תציע חמש ערכות משחק, משחקי הרחבה חדשים של תיבת הצעצועים ומגוון דמויות אהובות מהעולמות של חברת וולט דיסני

 

דיסני אינטראקטיב הודיעה בשבוע החולף שהיקום של מלחמת הכוכבים יצטרף לדיסני, דיסני-פיקסר ומארוול ב-Disney Infinity 3.0, הגרסה החדשה של 'משחק הוידאו/צעצועים ההיברידי' הנמכר ביותר של 2014. חבילת המתחילים של Disney Infinity 3.0 תהיה זמינה בסתיו הקרוב, והיא מבטיחה לספק לילדים ולמשפחות מגוון רחב יותר של תכנים ומשחקיות מאשר הוצע אי פעם בסדרת Disney Infinity.

חבילת המתחילים של Disney Infinity 3.0 תכלול את הבסיס של Disney Infinity 3.0 ואת תוכנת המשחק, את ערכת המשחק Star Wars: Twilight of the Republic, ואת הדמויות אהסוקה טאנו ואנקין סקייווקר. כמו כן היא מגיעה עם כרטיס קוד שמאפשר לפתוח תכנים עבור ה-PC והתקנים ניידים. ערכות משחק, דמויות ומשחקי הרחבה של תיבת הצעצועים אחרים של Disney Infinity 3.0 יימכרו בנפרד:

Disney Infinity 3.0 ערכה למתחיל

  • שלוש ערכות משחק של מלחמת הכוכבים: ערכה אחת בקווי הזמן של פרקים 1-3, הערכה השנייה עבור הטרילוגיה המקורית שכוללת את פרקים 4-6, וערכה שלישית שתהיה זמינה בחורף ותתבסס על הסרט החדש בסדרה Star Wars: The Force Awakens.
  • ערכות משחק נוספות שמציעות משחקיות וסביבות ייחודיות, כולל ערכת משחק של דיסני-פיקסר המבוססת על הסרט Inside Out שייצא בקרוב לאקרנים, וערכת משחק של מארוול המציגה את איירון מן בחליפת הלחימה בענק הירוק, אולטרון, ודמויות אחרות מהיקום של מארוול.
  • תיבת צעצועים משופרת עם שני משחקי הרחבה של תיבת הצעצועים המיועדים למשחקים מרובי משתתפים: Toy Box Speedway (מרוץ קארטינג) ו-Toy Box Takeover (משחק הרפתקה/פעולה).
  • בובות נוספות של דמויות אהובות מהעולמות השונים של חברת וולט דיסני, כדוגמת מיקי ומיני, סם פלין וקוארה מ-Tron: Legacy, מולאן ואולאף, ועוד.

Disney Infinity 3.0 tron

ג'יימס פיטרו, נשיא דיסני אינטראקטיב אמר:

Disney Infinity הוא המשחק היחיד בו השחקנים יכולים לשחק עם דמויות של דיסני, פיקסר, מארוול ומלחמת הכוכבים בו זמנית, בחוויה אחת. עבדנו צמוד ללוקאס-פילם כדי לספק חוויית משחק אותנטית של "מלחמת הכוכבים", ואנו מציגים כמה מהדמויות והסיפורים הבולטים ביותר מהעבר, ההווה והעתיד.

כל אחת מערכות המשחק של מלחמת הכוכבים מציעה חוויות נפרדות, עם מגוון משחקיות, סביבות פעולה ודמויות. ערכת המשחק Star Wars: Twilight of the Republic מתרחשת בשיא העוצמה של כוחות הג'דיי, מקום בו שחקנים ישתמשו בעוצמת הכוח ובחרבות האור שלהם בקרבות אפיים ויביאו לידי מומחיות את יכולות הלחימה שלהם לצד אהסוקה טאנו, אנקין סקייווקר, אובי-וואן קנובי, יודה ודארת' מאול.

https://www.youtube.com/watch?v=DWnA-yXUmJI

Star Wars: Rise Against the Empire

ערכת המשחק Star Wars: Rise Against the Empire תיקח את השחקנים להרפתקאות חוצות גלקסיה עם לוק סקייווקר, הנסיכה ליאה אורגנה, האן סולו, צ'ובאקה ודארת' ויידר תוך שהם מטיסים חלליות כנף-X או את פלקון המילניום כדי להילחם בלוחמי-סערה, או לחקור ו/או להשתתף בקרבות על פני כוכבים עמו טאטוין, הות' ואנדור. בנוסף, לחובבי הסרטים תהיה הזדמנות ייחודית לשחק עם כל הדמויות של מלחמת הכוכבים בכל ערכות המשחק של מלחמת הכוכבים.

ג'ון בלקבורן, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל Disney Infinity הוסיף:

מלחמת הכוכבים הוא מותג חוצה דורות, ו-Disney Infinity 3.0 יוצר הזדמנות מדהימה למשפחות ולחובבי המשחק לחיות מחדש את הרגעים האהובים ממלחמת הכוכבים עם התוספת של מלחמת הכוכבים, הסרט Inside Out ודמויות חדשות של דיסני ומארוול, Disney Infinity 3.0 תהיה ההצעה הכי ייחודית ושאפתנית, ועם זאת גם הכי נגישה, עם מחיר מומלץ לצרכן נמוך יותר עבור חבילת המתחילים של השנה הזו".

דיסני אינפיניטי 3 twilight-of-the-republic

חוויות משחק אינסופיות

Disney Infinity 3.0 יציג בנוסף מרכזת תיבות צעצועים בתלת-ממד שתקל על השחקנים לבחור ממגוון רחב של חוויות משחק – כולל משחקי פלטפורמה, מרוצים והדמיית ניהול חווה. שני משחקי הרחבה חדשים מרובי-משתתפים מביאים חוויית פעולה/הרפתקה עם Toy Box Takeover ומרוצי קארטינג עם Toy Box Speedway, משחקים בהם ילדים ומשפחות יכולים לבחור לשחק יחד עם דמויות פופולאריות של דיסני, דיסני-פיקסר, מארוול ומלחמת הכוכבים בסביבה מובנית.

דיסני אינפיניטי 3 מירוצי מכוניות

התאמה לאחור

כל הדמויות ותקליטורי העוצמה מגרסאות 1.0 ו-2.0 של Disney Infinity יהיו תואמים ל-Disney Infinity 3.0 בתיבת הצעצועים המשופרת, ובפעם הראשונה, תקליטורי עוצמה יימכרו בחבילות של ארבע תקליטורים תחת המותג המתאים. ערכות משחק ודמויות נוספות של דיסני, דיסני-פיקסר, מארוול ומלחמת הכוכבים יוכרזו בחודשים הקרובים.

DI3-toybox-hulkbuster

אנו בעיצומה של שנה מופלאה למעריצי סדרת "מלחמת הכוכבים" שבנוסף לסרט המצופה שיגיע השנה, יש ברקע גם משחק שהפך במהירה לנצפה ביותר שלנה הקרובה, באטלפרונט חדש שלEA.

Disney Infinity 3.0 פותח בידי Avalanche Software בשותפות עם Ninja Theory, Sumo Digital, Studio Gobo ו-United Front Games, והוא יהיה זמין עבור קונסולות המשחק PlayStation 4 ו-PlayStation 3, Xbox 360/One, Wii U, , מחשב אישי, וכן מכשירי אנדרואיד ו-iOS.

[divider]

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יששששששששששש

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x