Assassin's Creed הבא יוכרז רשמית בשבוע הבא

טיזר קצר לקראת חשיפתו של Assassin's Creed הבא הועלה בערוץ היוטיוב הרשמי של יוביסופט. Victory או Syndicate?

המשפט היחיד שאנחנו מקבלים בטיזר הקצר ששחררה יוביסופט לקראת חשיפתו של הכותר הבא בסדרת ההתנקשות, שעד אתמול היה מדובר ב Assassin's Creed Victory, אבל זה כבר לא בטוח, הוא:

דיכוי צריך להסתיים

מה זה אומר? לא ידוע. מאז הפרטים הראשונים על AC:V שדלפו לרשת בתחילת דצמבר של שנה שעברה, יוביסופט שמרה על שתיקה רועמת. ועל פי המידע הראשוני הוא ייקח אותנו ללונדון, לתקופה הוויקטוריאנית. אבל, האתר קוטאקו מדווח כי המשחק יקבל שם אחר, "Assassin’s Creed Syndicate".

העמוד החדש שנפתח לקראת ההכרזה מספק פרט תמוה שמופיע מתחת לתמונה הגדולה: המשחק לא יגיע רק לקונסולות הנוכחיות (PS4/X1/WiiU) ולמחשב, אלא גם לקונסולות הקודמות (PS3/X360)? כולנו זוכרים שיוביסופט כבר לא מפתחת לפלטפורמה של נינטנדו.

אז ביום שלישי הבא, 12.5, שעה 6PM שעון CET (7 בערב שעון ישראל) ייחשף הכותר הבא. אנחנו נעדכן כמובן.

New Assassins Creed Reveal

*תודה לגלעד מויאל.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

דיי כבר משחק לא מושקע בשיט שיוצא כל שנה! בטח גם בו יהיו המון תקלות באגים
ודרישות מערכת של טכנולוגיית חייזרים!

חברה מסריחה!

ה(אני מקווה) אססין שבתמונה נראה עשיר מאוד…

לא נמאס להם? כבר שחקו למשחק הזה את הצורה כבר נשבר לשמוע עליו כל יומיים משחק חדש. מעניין גם אם הדרישות מערכת שיהיו לו יהיו קיימות בשוק או שהמשחק יצא קודם ואז נחכה לאינטל שתוציא מעבד i8 במיוחד בשבילו.

זו הסדרה השהואה עלי בעולם הגיימינג. לא בגלל שהמשחקים לא טובים, אלא בגלל החמדנות. במקום לנשקיע, כל כמעט חצי שנה יוצא משחק חדש בסדרה וכל אחד עם כמות נכבדה של DLC. זו סדרה שיש לה עדת מעריצים פאנבויית בדיוק כמו לקוד. וכמו קוד, גם היא הציעה משחק מקורי טוב, אבל במקום לעבוד קשה על המשחקים הבאים ולשפרם ממשחק להבא אחריו, יוביסופוט החליטה שמה שחשוב לצרכנים זו הכמות ולא האיכות.

משחק חדש יוצא כל שנה. ספין אופים כמו Chronicles לא נחשבים.

5
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x