השמועות ממשיכות: סדרת Uncharted בגרסה מלוטשת תגיע ל־PS4?

Uncharted 3

זמן רב ששמענו מקורות כאלו ואחרים כי סדרת Unchated תגיע בשלמותה לקונסולת Playstation 4 בחבילה מפתה, אולם הפעם הגענו לשיא – מוכר אמין באחת מחנויות הרשת פרסם דף קנייה שלם לחבילת Uncharted מיוחדת.

Unchated, סדרת הפעולה הנחשקת מבית Naughty Dog, נחלה הצלחה בקונסולת הדור הקודם Playstation 3 ובקונסולת Playstation Vita עם משחק בלעדי קומפקטי. טרם התבהר עד תום – אך דומה כי שעתם של שחקני קונסולת Playstation 4 ליהנות משלושת משחקי הסדרה הגיעה.

מוכר אמין וידוע באחת מן מעצמות המכירה ברשת פרסם לאחרונה דף קנייה חדש המציע לצרכנים לרכוש חבילה מפתה הכוללת את טרילוגיית Uncharted בשלמותה בגרסה מחודשת לקונסולת Playstation 4. ניתן לראות בעמוד עטיפת דיסק חדשה לגמרי, יחד עם תאריך שחרור – שלושים בספטמבר השנה – ומחיר האומד על תשעים דולרים.

מה עלול לערער את אמינות המידע, אפוא? באופן מעניין רוב כולל ממשחקי אירופה רואים אור בימי רביעי בחנות הרשמית ומגיעים לשלל החנויות הפיזיות והדיגיטליות האחרות בימי חמישי ושישי. המוכר המדובר, שפרסם את דף הקנייה, ציין תאריך שחרור שבבדיקה קצרה מתמקם הוא ביום רביעי, והרי מדובר בחנות שאינה רשמית – דבר זה סוטה במעט מן מסלול הרגיל. כמו כן סימני ההיכר של שלל החבילות המחודשות לקונסולות הדור הנוכחי הם שיפורים ויזואליים ותכנים חדשים. כלל משחקי הסדרה שוחררו באיכות 720P מזה כבר, ולפי המוכר גם לקונסולת Playstation 4 ישוחררו הם ב־720P, כלומר לא חל שינוי ברזולוציה – שוב סטייה מהרגיל.

טרילוגיית Uncharted לקונסולת הדגל של Sony בדור הנוכחי יכולה להיות נחמדה – אפילו בשילוב המשחק הקומפקטי של Vita – אך לצערנו טרם אושר הדבר מהמפיצה Sony או שמא מהמפתחת Naughty Dog, ויחד עם כל הסטיות והערעורים במידע – יש להותיר את המידע בגדר שאלה ושמועה בלבד.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

שיעשו רימייק לסדרת GOW