Survarium מגיע לסטים: נסו אותו בחינם

Survarium  a post-apocalyptic online FPS game

נסו עוד היום את Survarium בגרסת הבטא, משחק היריות מגוף ראשון, משחק אונליין בסביבה פוסט-אפוקליסטית, חינמית.

משחק המולטיפלייר FPS פוסט-אפוקליפסי שטוען להיות היורש הרוחני של S.T.A.L.K.E.R אחרי שהכותר השני בסדרה הוקפא, הגיע לפני כניסת החג לסטים, ואתם מוזמנים לנסות בחינם את הבטא של המשחק.

המשחק הוכרז אי-שם באמצע 2012, הכרזה על הקמת חברת Vostok Games שנציגיה הודיעו במקביל על הקפאת 'S.T.A.L.K.E.R. 2' ולמרות שמאז דיווחנו על עוד כמה טוענים לכתר ה"יורש הרוחני", זה המשחק הראשון שהבטיח וגם מקיים (באיחור רב) את האפשרות לטעום ממנו כבר מהיום.

Survarium-FREE-ONLINE-STEAM

Survarium בגרסת הבטא המוקדמת שלו מציע כמה מצבים בסיסיים ל PvP כמו Team Deathmatch וכמה מצבי PvE עם הבטחה בעתיד להוספת מצבי co-op. המשחק שהוא F2P מאפשר לכם להרוויח כסף וירטואלי ולעשות בו שימוש לשדרוגים שונים במשחק, ציוד, נשקים, בוסטים וכו'.

אתה מתחיל עם הבחירה של או רובה mosin (שמוכר לחלקכם ממשחקי WW II) או תת-מקלע ואקדח ומערכת שרתים שתנסה למצוא לך שרת מתאים (במקרה של שחקן מתחיל, שחקנים טריים אחרים). TDM מתקיים בסוג של סביבות עגומות שהיית מצפה לראות במשחק כזה: נופים מצולקים עם קירות מתפוררים, בניינים הרוסים, טנקים נטושים, וצמחייה פרא מוזנחת.

mosin rifle

המשחק כרגע בגרסה 0.27a וקובץ ההורדה שוקל 2.6GB, אך זה יהפוך עם ההתקנה ל 6GB.הגרפיקה נראית טוב אך יש תחושה של חוסר אופטימיזציה של המשחק, כך שהגדרת אולטרה בגרפיקה לא מומלצת ועדיף להציב פילטרים ואפקטים מינימלים, כדי שהמשחק לא יקרטע. למרות זאת, דרישות המערכת הן נמוכות יחסית, ואלו הן:

  • מערכת הפעלה: Windows Vista (Service Pack 2 + Platform update), Windows 7, Windows 8
  • אין תמיכה ב Windows XP ומערכת Windows 10 לא מומלצת
  • מעבד: Intel Core 2 Duo E4400 2.0 GHz or Athlon 64 X2 Dual Core 4200+
  • זיכרון ראם: 2GB
  • כרטיס מסך: 512 MB nVidia GeForce 8800 GT or Radeon HD 3870
  • נפח אחסון: 6GB
  • DirectX: Version 10
  • חיבור לאינטרנט

לאחר הורדת המשחק דרך סטים, מפתיע לגלות שלמשחק יש לאנצ'ר עצמאי. למרות זאת, אין צורך לפתוח יוזר חדש שם כי כשתכנסו למשחק, תוכלו לעשות שימוש ביוזר סטים שלכם (אם השם לא תפוס).

Survarium Updated

בסך הכל מדובר בחוויה טובה של משחק אונליין מעט יותר טקטי ממה שהולך כרגע בשוק. אני לא בטוח שהמפתחים התכוונו לזה, אבל בכמה נסיונות שלי לשחק בבטא, המוות במשחק הזה הוא עסק יחסית מהיר, מה שאמור לעורר בשחקנים התקדמות איטית וזהירה באמצעות המפה ושיתוף פעולה טקטי עם שחקנים אחרים בקבוצה שלהם. כשזה קורה, המשחק מזכיר כמה משחקי קאלט טובים, ויש אפילו אווירה של משחקי מלחמת עולם שניה, בגלל הנשקים והעיצוב.

כשזה לא קורה, תמצאו את עצמכם במפות שכולם פשוט רצים במהירות בכל רחבי המפה ויורים אחד על השני בסגנון…קול אוף דיוטי.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תודה על הפרסום נראה יפה מאוד

עד מתי הבטא פתוחה?

החברה לא סיפקה תאריך לסיום הבטא.
זה לא כזה חשוב, מדובר במשחק חינמי שבהמשך יתקדם וישוחרר בגרסה מלאה. זה לא מונע מהפתחים למכור כבר חבילות הישרדות למשחק…