Star Wars: Battlefront לא ישתמש במערכת Battlelog המוכרת ממשחקי Battlefield

2848820-star+wars+battlefront+_4-17_a

שעות ספורות לאחר יציאתו של הטריילר עבור המשחק המצופה Star Wars: Battlefront, המופץ על ידי ענקית המשחקים EA ומפותח על ידי DICE, הציפו את הרשת תגובות זועמות של מעריצים שטוענים כי מדובר בהעתק של משחקי Battlefield האחרונים מלבד הדמויות והקונספט.

קשה להתווכח עם אותם המעריצים משום שהמשחק מבוסס על אותו מנוע גרפי שעליו מבוססים המשחקים האחרונים מסדרת Battlefield, הלא הוא Frostbite 3 ומפותח על ידי אותה מפתחת, לכן המראה של המשחק מזכיר את המשחקים האחרונים מסדרת Battlefield. יש לציין גם כי בעקבות פרסום הטריילר המשחק Star Wars: Battlefront זכה לאהדה לא מעטה וכי לא פחות מ-97 אחוז מהצופים כתבו תגובות חיוביות אודותיו במשרדי הנהלת מפתחת המשחק, DICE, אישרו אתמול כי המשחק Star Wars: Battlefront לא יבוסס על הרשת החברתית Battlelog ולא ישתמש בשרתיה.

"DICE עובדת על כל מה שקשור למשחק Star Wars: Battlefront מההתחלה: כולל השרתים והרשת החברתית הנלוות. בראש שלנו זה מעולם לא היה מובן מאליו שהמשחק יתבסס על המערכת של ה-Battlelog, ההפך הוא הנכון".

למי שלא שיחק באחד ממשחקי באטלפילד בשנים האחרונות, Battlelog מהווה מעין רשת חברתית עבור שחקני המשחק המאפשרת לשחקנים לתקשר עם שחקנים אחרים, לשחק ביחד, לנהל קרבות בין קבוצות, לפרסם פוסטים וכדומה. פייסבוק לגיימרים אם תרצו.

2849342-9526367346-28488

כמדומני, ההודעה הרשמית אודות השימוש או הלא שימוש ברשת החברתית המוכרת ממשחקי באטלפילד השונים – Battlelog, היא בעיקר על מנת לצנן את הרוחות ולהסיר דאגה ממעריצי מלחמת הכוכבים שממתינים בקוצר רוח למשחק.

Star Wars: Battlefront יגיע ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי ב-17 בנובמבר הקרוב.
[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות