חגיגה למעריצים: טריילר מרהיב ל Star Wars Battlefront שיגיע בנובמבר

Star Wars  Battlefront  Just Announced

סופשבוע מרגש עבר על מעריצי סדרת משחקי מלחמת הכוכבים כש Star Wars :Battlefront מקבל סוף סוף סרטון ראשון מרהיב ויותר חשוב-מועד שחרור. כל הפרטים כאן:

Star Wars: Battlefront הוא המשחק השלישי בסדרת באטלפרונט (מלחמת הכוכבים), שדבר קיומו אומת בתערוכת E3 2013 וכמעט שנתיים אחרי האירוע ההוא, המשחק מקבל לא רק טריילר בכורה ראשון, כי אם סוף סוף תאריך רשמי, וזה יקרה ב 19 לנובמבר השנה (באמריקה, יומיים קודם).

באותו תאריך אבל חודש אחרי, יצא לאקרנים הסרט השביעי בסאגת מלחמת הכוכבים ("הכוח מתעורר") ובמהלך אירוע חגיגי של Star Wars באנהיים, קליפורניה, חשפה חברת EA את משחק היריות הבא של חברת DiCE באמצעות טריילר שנראה בהחלט מרשים על המנוע הריאליסטי של החברה Frostbite 3, עליו פותחו כותרי באטלפילד האחרונים.

star-wars-battlefront-2015

החברה ציינה כי קטעי המשחקיות בסרטון, שמציג גרפיקה יפייפיה, היו על קונסולות הפלייסטיישן 4 ולמרות שעדיין מדובר בהדגמה של מצב אלפא, מעריצי הסדרה יכולים להיות מרוצים גם מהעובדה שדייס עובדת בשיתוף פעולה מלא עם Lucasfilm.

אין סיפור: משחק יריות ברשת ללא ADS

למרות שהמשחק הבא לא יכיל כנראה קמפיין לשחקן יחיד, אלא יהיה ממוקד אונליין, מ DiCE נמסר כי הקרבות יכילו עד 40 שחקנים, והמשחק יקח חלק בפלנטות הללו:

  • Endor
  • Hoth
  • Tatooine
  • Sullust

שימו לב שלא מדובר ב 4 מפות כי אם איזורים, שיחולקו למספר מפות. עוד ענין חשוב לחובבי ה FPS הוא, שבשונה ממשחקי יריות מגוף ראשון מודרניים שאתם מכירים, ובכללם גם כותרי באטלפילד, משחק היריות Star Wars :Battlefront לא יאפשר כניסה למצב כוונת (aiming down sight), ולא יתמקד בקרבות חלליות.

האביר סית' וצייד הראשים

שתי דמויות מפתח אותן נוכל לשחק ושאושרו על ידי החברה הן: האביר סית', הידוע יותר בשמו דארת' ויידר, המפקד העליון של צבא האימפריה הגלקטית, משרתו של הקיסר פלפטין ובּוֹבַּה פֶאט, צייד הראשים, ושיבוט של ג'אנגו פאט.

המזמינים מראש יהנו שבוע לפני כולם ממשימה בשם Battle of Jakku, הרחבה חינמית שתשוחרר לכולם ב 8.12 שקשורה כמובן לסרט שיגיע עשרה ימים אחרי.

מחברת EA נמסר כי כל הפרטים ומידע חדש יגיע במהלך תערוכת E3 שתתקיים בחודש יוני.

Star Wars  :Battlefront ישוחרר אצלנו ב 19 בנובמבר 2015, ל- Xbox One, PS4, ולמחשב האישי.

 

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה מ-ד-ה-י-ם!!! לא יכול לחכות!!