Quantum Break נדחה לשנת 2016

Quantum Break delayed to 2016 - Gamepro

גם Quantum Break מצטרף לעונת הדחיות, וצפוי להגיע רק בשנת 2016

Remedy Entertainment (יוצרת Alan Wake), מפתחת Quantum Break הודיעה שהמשחק שהיה אמור להגיע אלינו מאוחר יותר השנה, לא יעשה זאת בסופו של דבר, והוא ינחת רשמית בשנת 2016, מהסיבה העיקרית שסוף השנה צפויה להביא כותרים בלעדיים חזקים לקונסולת ה XOne והיא מעדיפה להעביר אותו לתקופה פחות צפופה. כל זה קורה ימים ספורים לאחר הכרזת תאריך היציאה של היילו 5.

הודעה זו לא חדשה לנו, בנבומבר 2014, פיל ספנסר ראש קונסולת האקס בוקס אמר בספקנות שהוא לא בטוח שהם יוכלו להוציא את כל המשחקים באותו הזמן. (בחגים של 2015).

שאנון לופטיס, ראש מחלקת ההפצה של מיקרוסופט, שיתפה את המעריצים בבלוג של Remedy:

עם כל כך הרבה בלעדיים אשר עתידיים לצאת השנה לקונסולת האקסבוקס וואן, להעביר את Quantum Break לשנת 2016, רק ירחיב את אוצר המשחקים הטובים שלנו עם עוד IP מפלצתי חדש. עם זאת, אנו מודים לכל המעריצים שלנו על סבלנותם, ושידעו שהמפתחים של המשחק מנסים ללטש ולכוון את קוואנטום ברייק למשחק לו הם ציפו.

שנת 2015, זו אכן שנה עמוסה של משחקים (שחלקם בלעדיים) לקונסולת האקס בוקס וואן, Rise of the Tomb Raider, Fable LegendsForza Motorsport 6, וכאמור Halo 5: Guardians.שנון הוסיפה:

עוד משחקים חדשים אשר יוכרזו בחודשים הקרובים

ככל הנראה, הציטוט למעלה יתקיים בתערוכת E3 2015. מלבד זו, שמועות מתרוצצות ואומרות שמשחק חדש בסדרת Gears of War מתוכנן להיחשף רשמית השנה בE3 – גם כבלעדי לאקס בוקס וואן.

בינתיים, תוכלו לצפות בדמו המלא של המשחק:

Quantum Break הוא לא המשחק היחידי שנדחה לשנת 2016. גם, The Legend of Zelda , Uncharted 4Homefront: The Revolution, Kingdom Come: Deliverance, כנראה לא יגיעו השנה. מעניין מאוד מה עוד מחכה לנו השנה. 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x