הטירוף חוזר: בעל הבית של EA השתגע שוב

EA רוצה לפנק את הגיימרים וחוזרת למבצע ההאמבל אוריג'ין באנדל בשנית, והפעם שלמו כמה שתרצו על 5 משחקים, שלמו 18 ש"ח בלבד ותקבלו עוד ארבעה, עם אופציה ליותר

זוכרים את המבצע המטורף Humble Origin Bundle, של חברת EA באוגוסט 2013 בו נמכרו למעלה מ 2.1 מיליון באנדלים (10.5 מיליון דולר)? אז המבצע הזה חוזר!

רשימת המשחקים השתנתה מהפעם האחרונה, ואמנם משחקים עדכניים כמו המשחק Titanfall, באטלפילד האחרון או Dragon Age החדש לא נכללו ברשימה, אך זה עשוי לקרות בהמשך כשיתווספו עוד משחקים כמו בפעם הקודמת.

בינתיים, רשימת המשחקים בהחלט לא מביישת והמחיר שנדרש לשלם בכדי לקבל את כולם עומד על 4.55$ (18 שקלים) ממוצע, נכון לרגע כתיבת שורות אלו. המבצע הוא למשחקי PC בלבד ועצם העובדה שזו הזדמנות טובה לתרום לקהילה, מוסיף כמה נקודות זכות ל EA

EA Humble-Origin-Bundle-2

שלמו כמה שאתה רוצים בכדי לקבל את המשחקים האלה:

  • Commander & Conquer Assault + Zero Hour DLC
  • Dead Space 2
  • Dragon Age: Origins
  • Medal of Honor Assault: War Chest
  • Peggle

שלמו מעל המחיר הממוצע (כרגע 4.52$) וקבלו את המשחקים הללו בנוסף:

אין ספק שמדובר בדיל פשוט מטורף ובמחיר כזה של 18 שקלים בלבד אתם מקבלים כעשרה משחקים, שאת הקודים לכולם תקבלו באתר המבצע, אחרי האישור במייל. שימו לב שהממוצע עולה בעקביות בכמה סנטים אז פשוט תעגלו, ואת הסכום הדרוש עליכם להקליד כאן:

כמה מילים על MoH: Allied Assault War Chest, במיוחד לאלה שלא מכירים- מדובר בחבילה הכוללת את משחק ה FPS המקורי מדאל אוף הונור, וכל ההרחבות שיצאו לו. משחק זה שידוע יותר בקיצור MoH:AA, פותח בשנת 2002 על-ידי חברה צעירה בשם '2015' שבהמשך עזבו מייסדיה והקימו חברה חדשה בשם "אינפיניטי וורד", רק בשביל לפתח משחק מתחרה בשם "קול אוף דיוטי". כל השאר היסטוריה.

אז למי אתם מחכים? רוצו לקנות!

[divider]

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אילו משחקים היו בבאנדל הקודם של EA?

יש לינק בתחילת הכתבה?

Battlefield 3
Dead Space השלישי והראשון, מי שקונה את הבאנדל הזה והקודם משלים את הטרילוגיה.
Burnout Paradise

Crysis 2
סימס 3 כולל 2 חבילות הרחבה
Mirror's Edge
Command & Conquer Red Alert 3 – Uprising
ומשחק ישן של פיטר מולינו בשם פופלוס

וואו היה אפילו יותר טוב