יום שישי ה- 13 ומורטל קומבט אקס יפגשו במאי

Mortal Kombat X Jason Voorhees - Gamepro

ג'ייסון וורהיס, כוכב הסרט 'יום שיש ה13', מגיע גם למורטל קומבט אקס בקרוב מאוד! 

אם סאב זירו, ריידן, סקורפיון וכל דמויות שבמורטל קומבט אקס כבר שעממו אותכם. קבלו את ג'ייסון וורהיס, האיש והחיה שילמד את שאר הדמויות במורטל קומבט, איך באמת נלחמים. ג'ייסון יצא לעולם ב- 5 למאי וכבר זמין לקנייה דרך הרחבת ה' The Kombat Pack':

עברו של ג'ייסון מוכר לכולנו מהסרט הראשון של שנת 1980, 'יום שיש ה-13', סדרת הסרטים מז'אנר האימה, שמתחיל בזה שילד קטן וצעיר ששמו הוא ג'ייסון, טובע במהלך מחנה קיץ באגם שנקרא 'אגם קריסטל'. גופתו של הילד לא נמצאה. עצם זה, השגרה חזרה להרגלה במחנה. שנה אחרי המקרה, שניים מהמדריכים במחנה נרצחים עקב מקרה מוזר, מה שגורם לסגירת המחנה. 21 שנים אחרי הסגירה, חבורת צעירים מחליטים לפתוח את המחנה מחדש. מה שגורם לשרשרת ארוכה של מוות, שכולנו יודעים מי שאחראי לכל מקרי הרצח האלה הוא האחד והיחיד, ג'ייסון וורהיס.

אל ג'ייסון יצטרפו מאוחר יותר עוד 3 דמויות. הטורף, מסדרת הסרטים 'הטורף', וגם טרמור וטניה, שתי דמויות קלאסיות שמגיעים אלינו ממורטל קומבט 4. את ארבעת הדמויות תוכלו לקנות ב- DLC שנקרא 'Kombat Pack', ויעלה לכם 30$ בסטים. אם קניתם את ה"Mortal Kombat X Premium Edition", אז הדמויות כבר יגיעו אליכם.

מורטל קומבט אקס שוחרר לקונסולות הדור הנוכחי ולמחשב האישי, ב- 14 לחודש, ביחד עם משחק המובייל שמבוסס על המשחק. לקונסולות הדור הקודם המשחק נדחה לקיץ. 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות