משפחת סימפסון מגיעה למיינקראפט ב-PS4

simpsons03

לאחר שחרורה של ההרחבה בפברואר האחרון לגרסת המשחק מיינקראפט עבור קונסולות Xbox, מיקרוסופט ו-Mojang הודיעו היום כי ההרחבה של משפחת סימפסון לגרסאות המשחק לפלייסטישן תגיע היום.

כחלק מההרחבה יתווספו למשחק חבילות הכוללות את כל דמויות הסדרה עטורת השבחים אשר הפילה את כולנו מצחוק, משפחת סימפסון, או בשמה הלועזי – The Simpsons. ההרחבה תהיה זמינה ב-PlayStation Store במהלך היום. הרחבה זו התמקדה באופן ספציפי במשפחת סימפסון ובית הספר היסודי של ספרינגפילד, העיר בה מתרחשת הסדרה המצוירת. חדשות אחרות ומשמחות לא פחות עבור חובבי המשחק Minecraft, הודיעה Mojang כי בעקבות המאמץ לתת לשחקנים יותר אפשרויות גיוון כל גרסאות המשחק עבור הקונסולות יקבלו דמות חדשה ונשית בשם אלכס.

2855458-dlc4

הדמות שכבר זמינה בגרסת המשחק עבור המחשב האישי, תגיע לכל גרסאות המשחק לקונסולות השונות ביום רביעי הקרוב. גרסת המשחק לקונסולה Xbox 360 לא נשארת מאחור וגם היא מתעדכנת ומקבלת רצועת מוזיקה חדשה וגם אליה תגיע הדמות הנשית החדשה, אלכס.

נראה שלעת עתה מיקרוסופט לא גורמת לאי שיוון בין הקונסולות שלה לבין הקונסולות של המתחרה הגדולה שלה, Sony, לאחר שרכשה את המשחק Minecraft.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x