קץ לשמועות: Silent Hills בוטל

 

silent_hills_cancelled

מפיצת המשחק, Konami, מפרסמת הצהרה על רקע הספקולציות כי פיתוח המשחק Silent Hills נפסק וכי הפרויקט בוטל.

לאחר שפורסם בימים האחרונים כי במהלך השבוע הקרוב יוסר הטיזר של המשחק מחנות הפלייסטישן, פורסמו ספקולציות ושמועות רבות על ההמשך פיתוח של Silent Hills וחלקם אף אמרו כי הוא בוטל. השמועות אשר טענו כי המשחק בוטל קיבלו רוח גבית מהשחקן נורמן רידוס, אשר היה אמור לקחת חלק בפרויקט ולדובב את אחת מהדמויות במשחק (שנראית אגב בדיוק כמוהו), לאחר שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כי המשחק בוטל.

EXSC7TG

Konami החליטה היום לשים קץ לשמועות ולספקולציות סביב המשחק ופרסמה הצהרה בה נאמר כי המשחק עבר שינויים משמעותיים מכל הבחינות ובעקבות כך הטיזר יוסר מחנות הפלייסטישן השבוע. באשר לפרסום של רידוס בטוויטר, אמרה Konami כי תקופת החוזה עם השחקן נורמן רידוס פגה. Konami לא הרחיבה את דבריה וחשפה דבר מה אודות המשחק, אלא התעקשה לומר ולשדר "עסקים כרגיל":

אנחנו נמשיך לפתח את סדרת Silent Hill

החששות בנוגע להמשך פיתוחו של המשחק החלו במרץ האחרון, כאשר אחד מאתרי הגיימינג הגדולים בחו"ל חשפו כי הידאו קוג'ימה – המפתח המפורסם ביותר של Konami, מתכנן לעזוב את החברה לאחר שפרויקט 5 Metal Gear Solid מסתיים. מספר שבועות לאחר מכן, טפטוף איטי של גילויים חדשים המשיכו להוכיח כי מערכת היחסים בין Kojima Productions לבין Konami הפכה מסובכת. נכון להיום, אין לדעת כיצד ימשיך שיתוף הפעולה בין החברות וכיצד הוא ישפיע על פיתוח הפרויקטים השונים ביניהן.

אבן יורדת מהלב למרות כל מה שמסביב: מנגד לכל הספקולציות והשמועות, Konami מרגיעה את הרוחות ומתעקשת כי פיתוח המשחק ימשיך כרגיל אף על פי שהטיזר עדיין עתיד להימחק בימים הקרובים מחנות הפלייסטישן.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חבל היה יכול להיות משחק מוצלח מאוד..
נקווה שהם יחזרו לפתח אותו

רק לי הוא מזכיר את עצמי?
טוב לא נורא שהוא בוטל בכל מקרה תא היה לו היפ גדול.

אהאהאהאה……לא

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x