נחשף היורש של אינטרנט אקספלורר: הכירו את Microsoft Edge

microsoft edge

לאחר ספקולציות ושמועות רבות זה רשמי: במהלך הכנס של מיקרוסופט בסן פרנסיסקו, החברה הודיעה על שמו של המחליף (או אם תרצו היורש) של אינטרנט אקספלורר, הדפדפן החדש של מיקרוסופט אשר יושק ביחד עם Windows 10 בקיץ הקרוב – קבלו את Microsoft Edge!

בעבר הלא רחוק הדפדפן החדש של מיקרוסופט היה ידוע בתור בפרויקט Spartan אך לאחר ההכרזה היום של מיקרוסופט במהלך הכנס שלה, שמו הרשמי כרגע הוא Edge. אחד המאפיינים הבולטים של הדפדפן החדש הוא תמיכתו בעוזרת הווירטואלית של מיקרוסופט, Cortana, שתפקידה זהה לתפקיד של העוזרת הווירטואלית היותר מוכרת עבורנו ממערכת ה-iOS של אפל, סירי. הדפדפן החדש גם מאפשר למשתמשים לפתוח כרטיסיות בעזרת פקודות קוליות וגם לשתף אותם בעזרת קורטנה.

העדכונים האחרונים עבור הדפדפן כוללים פריסה חדשה וייחודית לעמודת הכרטיסיות אשר נראית ומרגישה כמו דף בית מותאם אישית. עם קישורים ותמונות ממוזערות של האתרים בהם אתם מבקרים בתדירות גבוהה יותר, יישומים מבוססים על האינטרנט ומידע מותאם אישית מקורטנה.

https://www.youtube.com/watch?v=iH1D31YHsgY

לכל מי שיש לו גישה לגרסה המוקדמת של מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט, Windows 10, יכול לנסות את הדפדפן החדש כבר היום וניתן להירשם על מנת לקבלו כאן. אך זכרו כי מדובר עדיין בדפדפן שנמצא בפיתוח ויכול לקרוס ולהכיל באגים רבים.

למרות ש-Edge יהיה דפדפן ברירת המחדל עבור Windows 10, אינטרנט אקספלורר עדין מגיע עם מערכת ההפעלה החדשה. על פי מיקרוסופט, הדפדפן החדש יהפוך את התחרות בין הדפדפנים על פניה וישנה את חוקי המשחק. אנחנו, הצרכנים, ממתינים כמובן בציפייה.

הלוגו החדש של מיקרוסופט אדג'

 

Windows 10 תושק בקיץ הקרוב (סוף יולי במידה והאמירה של מנכ"לית AMD נכונה) ותהיה זמינה כשדרוג חינמי למשתמשים קיימים ומקוריים בעלי מערכות ההפעלה 7 Windows ו-8. יש למה לצפות.

 

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מישהו עוד משתמש היום באקספלורר של מיקרוסופט?

אני

משרדים, חברות, ממשלה ומשתמשים ביתיים שאין להם את המעצבן ש"מבין במחשבים" שיתקין להם כרום או פיירפוקס.