Black Ops 3: עטיפת המשחק הרשמית דלפה לרשת. Nuketown תחזור בשלישית?

אתר גרמני חושף את עטיפת בלאק אופס 3 אך רק לקונסולות הנוכחיות ולמחשב. רמז לחזרתה של מפת ניוקאטון וסאלי חרוטה שוב על אקדח

זו בטח תהיה ההדלפה האחרונה לפני טריילר החשיפה הרשמי של 'בלאק אופס 3'. למרות שלי יש הרגשה שהדלפות ברשת הפכו לחלק אסטרטגי במאמצי השיווק של מפיצות לקידום כותרים בסדר גודל שכזה ונועדו להוסיף שמן למדורת ההייפ, נצא מנקודת הנחה שאכן מדובר בהדלפות אמיתיות.

בשבוע החולף קיבלנו כבר מספיק מידע על Call of Duty: Black Ops 3, שגם אם ברובו הוא לא מדויק, הקונספט הכללי של הכותר הבא בסדרה כבר החל לרקום עור וגידים ויהיה קשה מאוד לפתיע אותנו בחשיפה הרשמית.

Black-Ops-3-box-art

עטיפת המשחק הרשמית, שאותה כבר ראינו בפוסטר שדלף ברשת החנויות גיימסטופ, דלפה לרשת שוב, והפעם דרך האתר הגרמני PCGamers.de ובאיכות גבוהה. מה שחדש ומפתיע הוא שהאתר מציע את המשחק למכירה אבל רק לקונסולות המוכחיות (PS4/X1) ולמחשב. האם השנה קול אוף דיוטי הולך להיפרד מהקונסולות הקודמות (PS3/X360)? מעניין.

ניוקטאון וסאלי

עוד דבר מעניין שמתגלה בזכות התמונות האיכותיות הוא הכיתוב על אחד האקדחים של הדמות בעטיפה: השם שחרוט על האקדח הא “SALLY”, אותו שם שהיה חרוט על עטיפת בלאק אופס הראשון.

SALLY  BLACK OPS

בחנות האונליין הרשמית של קול אוף דיוטי הוצעו למכירה (אך הוסרו במהירה) חולצות טי-שרט רשמיות של המשחק, אחת של מצב הזומבים שאנחנו כבר יודעים שיגיע למשחק, וחולצה שניה שעשויה לרמוז כי מפת Nuketown הפופולארית שהופיעה לראשונה בבלאק אופס הראשון וחזרה בצורה מחודשת גם ל BO2, תגיע גם למשחק הבא.

תודה לצ'ארלי אינטל

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

גועל נפש עוד פעם החליפות האלה