Assassin's Creed: Chronicals הוכרזה כטרילוגיה

יוביסופט הכריזה על עוד שני משחקי Chronicals שיהפכו את הסדרה לטרילוגיה, ויצטרפו למשחק Assassin's Creed Chronicals:China

יוביסופט הודיעה היום על שני משחקים נוספים מסדרת Chronicals בהם האזורים יהיו רוסיה והודו, Assassin’s Creed Chronicles – India / Russia.

הדמויות הראשיות שנשחק במשחק כבר מוכרות למי שמכיר את הקומיקסים של Assassin's Creed וכמובן הסרט הקצר Assassin's Creed Embers.

הדמות הראשונה היא Shao Jun (שהופיעה לראשונה בסרט הקצר Assassin's Creed Embers), מתנקשת שאותה נשחק בסדרת Chronicals בסין של 1526, משתמשת בחרב ללחימה, מחטי הטלה שפוגעים באויב בצורה שקטה וכמובן ההיידן בלייד שנמצא בסוליית הנעל/ברגל שלה(לפי הסרט Embers).

המשחק יהיה סיידסקרולינג (2.5D שזה שילוב של דו מימדי לתלת מימדי) אקשן פלטפורמות.

הדמויות שהוכרזו למשחקים הבאים בטרילוגיית כרוניקלס הן:

Arbaaz Mir, שהופיע לראשונה בקומיקס Assassin's Creed Brahman, מתנקש שאותו נשחק בהודו (שנת 1841).

Nikolai Orelov שהופיע לראשונה בקומיקס Assassin's Creed The Fall, מתנקש שאותו נשחק ברוסיה (שנת 1918).

כל משחק בטרילוגייה יקבל עיצוב קונספט שונה, בהודו הכל צבעוני ויפה ומרגיש כמו סרט הודי, וברוסיה הכל אפל קר וקודר, וכך גם סגנון המשחק של כל דמות כי הן גם בתקופות זמן שונות וכל אחת נלחמת בצורה שונה.

הפיצ'רים בטרילוגיה

Assassin’s creed reimagined – בין אם אתה מעריץ ותיק של הסדרה, או חדש, אססינס קריד כרוניקל מאפשר לך לגלות מה הפך את הזיכיון למפורסם ביותר בהיסטוריה, בז'אנר שלה. כל פרק הוא התחלה חדשה ומגיע עם גיבור ייחודי והכרוניקה קשורה יחד בסיפור.

• התגנבות מקבלת מימד חדש – דברי הימים (פרישו מושםט לכרוניקל) של Assassin Creed מביא את הריגוש של להיות מאסטר מתגנב ב 2.5D. מצא את היעד שלך, להרוג, ולברוח.

• תקיפה מהירה – כמו בסדרה, לכל מתנקש, חופש התנועה הוא חיוני. בין אם אתה נמצא תחת סכנה, מכשולים, או טיפוס בחשאי, אתה מרגיש שאתה באמת יכול לעשות כל דבר.

• שלושה סגנונות לחימת מאסטר- האם כדאי להיכשל וללכת מבלי שיבחינו? תמיד תוכל להרוג את האויבים עם סגנון. כל מתנקש צויד במגוון של כלי נשק וגאדג'טים שונים רבי עוצמה, מה שהופך כל חוויה ייחודית, עם מגוון רחב של יכולות בארסנל שלך.

Assassin's Creed Chronicals:China יוצא ב22 לאפריל לPS4,XBOX-One,ו-PC, אך אין עוד תאריכים לשני המשחקים הבאים בטרילוגיה.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

המשחק בחינם?