Batman Arkham Knight בשני טיזרים חדשים

Batman Arkham Knight - Gamepro

רוקסטדי שחררה שני טיזרים חדש, לקראת בואו של טריילר שיגיע ביום שני.

אחרי שהדרישות הרשמיות של המשחק נחשפו לפני כמה ימים. רוקסטדי, החברה המפתחת של המשחק שחררה טיזר חדש, בו אנו רואים אויב וותיק של באטמן. עזראל, מימי 'ארקהם סיטי'.

הטיזר אכן ללא הרבה אינפורמציה. מה שכן, רוקסטדי רק ניסתה לחשוף בפנינו שטריילר חדש לקראת בואו של המשחק באטמן ארקהם נייט, יגיע ביום שני ה- 27 לאפריל. מלבד חשיפת הטריילר, כמה פרטים חדשים נחשפים, ומעניינים. אם קצת נלך אחורה, לימי ארקהם סיטי. עזראל באחד מין המשימות שבהן נפגש עם באטמן, אמר לו משהו מעניין:

ימים אפלים הולכים לבוא, באטמן. הנבואה מתחילה להתגשם, אתה הלוחם שיסגור את שערי הגיהנום, אתה הוא האחד שיציל את היום, ותוך כדי אירועים חדשים יתרחשו, ואתה לא תוכל לעצור אותם. מתוך האפר של ארקהם, הזעם של האש תשרוף את גותהאם, ואתה? אתה תישרף איתם גם.

ממה שעזראל מנסה למסור לבאטמן, זה שגזר יום הדין של גותהאם מתקרב. מה שמעניין ומסקרן פה, זה האם גזר הדין של גותהאם זה 'ארקהם נייט'? מה שיוכל לגרום להרבה הסברים, לגבי המשחק הקודם בסדרה. רוקסטדי מבטיחה גם לחשוף כמה פיצ'רים בטריילר שלא חשפה בשום מקום אחר.

Batman Arkham Knight - Gamepro
עזראל

אם תזכרו לפני כמה חודשים, פורסם טריילר חדש של באטמן שחושף בפנינו דמויות רבות מן המשחק העתידי שיגיע אלינו, באטמן ארקהם נייט. כמה זמן אחרי שהטריילר שוחרר, מעריצים של המשחק שמו לב שהחברה השאירה 'קודים' שבהם מתגלים לנו פרטים חדשים לגבי המשחק. כרגע, התגלו 2 קודים מתוך ארבעה שהחברה השאירה. הראשון, הוא לגבי עזראל. מה שעוד התגלה, הוא שהגיבור 'נייטווינג' גם ישתתף במשחק.

להלן הטיזר השני, בא אנו רואים את Catwoman (אשת החתול), שככל הנראה גם תשתתף בטריילר שיגיע ביום שני, וגם במשחק באטמן ארקהם נייט:

ל – Batman Arkham Knight, יצאו עד כה שני טיזרים, וככל הנראה צפוי לצאת עוד אחד, מחר, לפני הטריילר הגדול. מעניין לדעת מי ישתתף בו. 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות