הכירו את Verdun: משחק FPS אונליין במלחמת העולם הראשונה

verdun fps game

טריילר ההשקה למשחק היריות ורדן שוחרר, והוא נוחת בסטים בגרסה סופית לאחר תקופה ממושכת של גישה מוקדמת

לפני עשור ואף יותר, משחקי יריות שהתרחשו במלחמות היסטוריות ובעיקר ב WW2 שלטו בז’אנר ה FPS, אך מאז המהפך שיצר COD4, מהפך אותו החל בשקט BF2, משחקי יריות בגוף ראשון היום, רוכם ככולם מתעסקים במלחמות מודרניות או עתידניות. לכן, נדיר ואף משמח לראות פיתוח של משחקי יריות חדשים שלא נשענים על פופולאריות.

קרב ורדן היה אחד מהקרבות הגדולים שנערכו במלחמת העולם הראשונה, שנת 1916. הקרב נמשך כ 10 חודשים וגבה קרוב למיליון הרוגים. למרות הסיפור מאחורי הקרב ההוא, ורדן לא מציע מצב קמפיין, למרות שהיה מתוכנן כזה מלכתחילה, ולאור התקציב הנמוך הוחלט להתמקד במולטי בלבד.

מאז הבכורה הראשונית של המשחק לפני יותר משנה, המפתחים הצליחו לשפר את הגרפיקה של המשחק וליישם כמה תכונות שביקשו שחקני הבטא והגישה המוקדמת. המפתחים גם הסבירו שהם יוסיפו הרחבות בחינם לאורך הזמן, כוללים חיילים בלגיים ואמריקאים לבעלות הברית, כמו גם חיילים גרמנים לצד השני. מפת הדרכים המלאה לתוכן בעתיד זמינה כאן.

ורדן שואף להציע משחק “מציאותי” עם אלמנטים של טקטיקה ומשחק קבוציתי. הנשקים במשחק אותנטיים מהתקופה המדוברת. אתה משחק כחלק מצוות, נלחם דרך תעלות, והמפתחים אומרים שהמשחק הקבוצתי הוא “הלב” של החוויה הכוללת.

מפתחי ורדן אף גייסו את העזרה של היסטוריונים כדי להבטיח שהמשחק הוא “מדויק מבחינה היסטורית” ככל האפשר. מדים של השחקן, מודלים של נשקים, ומפות נועדו להיות אותנטיים ומדויקים לתקופת הזמן, בזמן שהמשחק כולל גם “צלילים מציאותיים וקולות מדויקים.”

M2H וBlackmill, מפתחות המשחק, הודיעו כי ורדן יושק עם מפת בונוס חינם בשם Aisne. מפה זו לוקחת שחקנים למיקום בצפון צרפת שם התרחשו קרבות כבדים בתחילת המלחמה.

דרישות המערכת של המשחק נוחות במיוחד ויתאימו לרוב המחשבים, גם כאלה עם מפרט הנחשב לבינוני:

  • מערכת הפעלה: Windows Vista/7/8
  • מעבד: Intel Core2 Duo 2.4Ghz or Higher / AMD 3Ghz or Higher
  • זיכרון ראם: 3 GB RAM
  • כרטיס מסך: Nvidia 8600 / או כרטיX שווה ביצועים של AMD

Verdun זמין לרכישה דרך סטים בעלות של $20.69 עד ה 5.4, לאחר מכן המשחק יעלה 23 דולרים.

[divider]

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

למה לקנות משחק כזה כשיש לך את המשחק HEROES & GENERALS שמתרחש במלחמת העולם השנייה בחינם? לאחרונה יצא שם עדכון אדיר שהוסיף את ברית המועצות!

יש הבדל בסגנון הלחימה בין מלחמת העולם הראשונה לשנייה. לא שיחקתי H&G אז אני לא יודע איך המשחק, אבל ורדן משחק ממש כיפי בדינמיות שלו, הקרבות מתנהלים בדיוק איך שהקרבות התנהלו במלחמה הגדולה וזה בעבור מחיר באמת לא גבוה, פחות מתשעים שקל. למה לקנות? הסיבה תהיה בביקורת שחן זילברמן כותב 🙂

נראה מעולה!
מחכה לביקורת -_-

סיימון, היית חייב להביא משהו של מלחמת העולם הראשונה אחרי שידענו ש-COD ממשיך ככותר עתידני הא? 😉

יצא לך לשחק בו?

🙂
טיימינג טוב. האמת שקיבלנו את המשחק וחן זילברמן עושה עליו ביקורת.