Batman Arkham Knight – הטריילר הגדול נחשף!

Batman Arkham Knight - Gamepro

טריילר חדש נחשף, ומציג לנו עוד דמויות חדשות וחשובות.

אחרי שהטיזרים שוחררו אמש, הטריילר המדהים נחשף לקהל הרחב ומצפה לכם הפתעה ענקית.  אבל שנייה לפני שאתם נכנסים לטריילר, הטיזר האחרון מבין השלושה גם נחשף אתמול, שם אנחנו רואים דמות מוכרת מאוד שמשתתפת בטריילר, וגם במשחק המלא:

אחרי שלושה ימים של טיזרים, הטריילר הגדול כבר כאן:

אז מה אנחנו רואים בעצם בטריילר? רובין, כנף הלילה (נייטווינג) ואשת החתול, אכן ישתתפו במשחק המלא וכפי אפשר לראות ייקחו חלק גדול מאוד ויעזרו לבאטמן להחזיר את השלווה לגותהאם. כמובן שזה לא הולך להיות קל, כמו שפורסם בטריילר הקודם ששוחרר למשחק, גם פינגווין, דו פרצוף, איש החידות, הארלי קווין, פויזן אייבי, פיירפלי, דדשוט ושני האויבים המרכזיים במשחק, 'ארקהם נייט' ואיש הדחליל ישתתפו במשחק. מהטריילר החדש אפשר להבין גם, שלא יהיו לנו יותר רק נבלי רחוב. אלא גם רובוטים, וטכנולוגיה חדשנית, טנקים, מסוקים, ועוד. אפשר לראות שלבאטמן מלבד הבאטמוביל תהיה עזרה אווירית, כולל נשקים חדשניים. אחד הדברים היפים שאפשר לראות בטריילר, זה את שיתוף הפעולה של 'כנף הלילה' ובאטמן נגד אויב. או את אשת החתול בשיתוף פעולה עם באטמן. כרגע, יש לנו עוד פחות מחודשיים עד שחרורו של המשחק המלא, ואפשר לראות שאכן רוקסטדי עושה עבודה מצוינת, ותיתן לנו את משחק הבאטמן הטוב ביותר בסדרה לכבוד סיומו.

הארלי קווין תשתתף במשחק אך ורק כהרחבה, ולא תהיה במשחק המלא. ככל הנראה, הארלי תתנקם בבאטמן על כך שהוא עשה לה מעשה נבזה במשחק הקודם בסדרה, 'באטמן ארקהם סיטי'.  כמו הקודמים, גם בבאטמן ארקהם נייט לא יהיה מולטיפלייר או קואופ.

הטיזר הראשון ששוחרר, הציג לנו את עזריאל אומר לבאטמן שגזר הדין של גותהאם מתקרב. אם כי השאלה שנשאלה, היא האם הגזר הדין של גותהאם זה 'ארקהם נייט', או איש הדחליל או כל אויב אחר? אז כן, כבר לפי סוף הטריילר אפשר להבין שהנבל 'ארקהם נייט' יהיה האויב האולטימטיבי של באטמן. המפיצה, וורנר ברוס ומפתחת המשחק, רוקסטדי, אישרו שתהיה את 'אפשרות ההחלפה'. זה אומר שתהיה לכם את אותה אופציה כמו במשחק הקודם בסדרה, באטמן ארקהם סיטי. רק שפה אתם תוכלו לשחק בעולם הפתוח, מלבד אשת החתול, גם בכנף הלילה ורובין.

Batman Arkham Knight צפוי להשתחרר ב- 23 ליוני, לקונסולות הדור הנוכחי, ולמחשב האישי. 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

"כמו הקודמים, גם בבאטמן ארקהם נייט לא יהיה מולטיפלייר או קואופ"
בארקהאם אוריג'נס היה מולטי..

אורוג'ינס היה של חברה אחרת וניתן להם לייצר אותה כדי שיוכלו לעבוד על ארקהם נייט בזמן שיהיה את אוריג'ינס

ידוע…ולכן הציטוט הוא "כמו הקודמים, גם בבאטמן ארקהם נייט לא יהיה מולטיפלייר או קואופ". לא כתוב פה שום דבר על משחקים ספציפיים של רוקסטדי אלא על הסדרה בכלליותה.

וואו איזה משחק מדהים אני מחכה אליו כבר הרבה זמן אני מקווה שהם לא יאכזבו.