דרישות המינימום של Black Ops 3 נחשפו

Black Ops 3 - Gamepro

דרישות המינימום של בלאק אופס 3 שוחררו, והן לא רחוקות מאלו של AW

בלאק אופס 3 עובר שבוע גדוש באינפורמציה ובאירועים, שהחלו בהדלפות על הבטא, קואופ, ותאריך היציאה, חשיפת העטיפה הרשמית של המשחק, כשברקע טיזרים, וכל אלה לקראת האירוע הגדול והרשמי של המשחק שכבר נמצא מאחורנו: טריילר החשיפה.

מלבד הטריילר שנידב את כל הפרטים הראשוניים על המשחק, פרטים ומידע נוסף שננתח בהמשך, חברת טריארק מספקת בשורה לשחקני המחשב בדמות דרישות מערכת מינימליות לבלאק אופס 3, שבאופן לא הכי מפתיע , קרובות מאוד לדרישות המינימום של המשחק הקודם בסדרה, Call of Duty Advanced Warfare.

להלן דרישות המינימום של המשחק:

  • מערכת הפעלה:  ווינדוס 7, 8, 8.1. עם 64 ביט בלבד.
  • מעבד: Intel® Core™ i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom™ II X4 810 @ 2.60 GHz
  • ראם: 6GB.
  • כרטיס מסך: Nvidia® GeForce® GTX 470 @ 1GB / ATI® Radeon™ HD 6970 @ 1GB
  • DirectX:  גרסה 11.

אגב, הפרסום הזה מוקדם מהצפוי, למרות שעדיין לא מדובר בדרישות המומלצות, שכן דרישות המערכת למשחק הקודם נחשפו רשמית רק באוקטובר, חודש בלבד לפני ההשקה. מארק למיה, הבוס של של Treyarch, העניק לשחקני המחשב סוג של הבטחה:

יש לנו צוות מסור שעובד על תכונות המשחק ועל האופטימיזציה במיוחד למחשב האישי, בידיעה שנוכל לספק לשחקני המחשב את המשחק הכי טוב בכל סדרת ה- Call of Duty. אנו נציג לכם את המשחק במצב פעולה על כל שלל פלטפורמות הדור הנוכחי, והמחשב, בכדי להפיג ספיקות

Call of Duty: Black Ops 3, צפוי להשתחרר השנה ב- 6 לנובמבר, לקונסולות ה- Xbox One, PS4, ולמחשב האישי. WII U והקונסולות הקודמות (PS3/X360) כרגע לא בתכנון.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

המשחק יתמוך בכרטיס מסך מובנה??

כל הקטע בסדרת משחקי קול אוף דיוטי הוא שהם מתאימים לכל הפלטפורמות, וזה כולל את x360 וps3. אחד הדברים שהכי אהבתי במשחק הזה הוא האפשרות לשחק בו באקס בוקס הישן שלי, בלי הצורך לקנות אחד חדש. אני ממש מאוכזבת מהידיעה שנכון לכרגע המשחק לא צפוי להגיע גם לדור הקודם. אם הם ימשיכו במתכונת הזו, הסדרה תתבטל.

אין מה לעשות,עם כל הכבוד ל360 ולps3 הן קונסולות חלשות במושגים של היום
הן לא יריצו את המשחקים החדשים ואם כן זה יהיה אחרי הרבה שינמוכים של הגראפיקה ושל אפשרוית במשחק (ואז היית מקבלת משחק מעפן)
אין מה לעשות העולם מתקדם וצריך להתקדם איתו