EA סוגרת שורה של משחקי F2P

ea-main

ב-14 ביולי השנה EA תסגור 4 משחקי F2P: שני משחקי Battlefield החינמיים, Need For Speed World ו-Fifa World שהושק לפני פחות משנה.

ארבעת המשחקים האלו, לטענת EA כבר "לא פופולרים כפי שהיו", למרות זאת ל-Star Wars: The Old Republic, שלאחר הסגירה של המשחקים הנ"ל יהיה משחק ה-F2P היחידי של EA על המחשב, יש "קהילת שחקנים נלהבים שממשיכה לגדול".

המשחקים ימשיכו לפעול עד ה-14 ביולי, אך כבר עכשיו EA ניטרלה את מערכת המיקרו רכישות במשחק ולא מאפשרת לשחקנים חדשים לשחק. לכן EA ממליצה להתשמש בכסף הוירטואלי הנותר שלכם כבר עכשיו.

3 מתוך 4 המשחקים האלו היו פעילים במשך שנים, Battlefield Heroes הושק ב-2009, והחבר היותר מודרני שלו, Battlefield Play4Free הושק ב2011, Need For Speed World הושק ב2010. היוצא דופן כאן הוא Fifa World שהושק במאי 2014, קצת פחות משנה. סגירתו מעידה כנראה על שוק ה-F2P שדועך על המחשב ונהיה פחות רלוונטי לפלטפורמה.

"אלו היו חוויות מהפכניות, ואנחנו שמחים שבמהלך השנים כל כך הרבה מכם הצטרפו אלינו למשחקים ובנו קהילה" אומר פטריק סאודרלנד, סגן הנשיא של אולפני EA, "למרות שאנו אומרים שלום למשחקים האלו היום, אנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשים ורעיונות להביא את המשחקים שלנו לעוד אנשים מסביב לעולם"

EA עדיין מנסה להבין איך להביא את המותגים הגדולים שלה לקהל שלא יכול לקנות את המשחקים שלה, אסטרטגיה שהיא התחילה עם Star Wars: The Old Republic, לא ברור איך הדבר הזה יתפתח בשנים הקרובות. אבל כרגע משחקי F2P נעלמים מהשוק.

הנסיעה האחרונה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x