הדברים שיגיעו ל-GTA Online ב-10 במרץ [עדכון – יצא טריילר נוסף]

gta 01

רוקסטאר מפרטת עוד על מה שהולכים ליהנות ממנו שחקני הקונסולות ב-10 במרץ:

בשבוע הבא, הרחבת השודים תצא, והיא תביא חוויית משחקיות חדשה ל-GTA Online, היא תתן לשחקנים לשחקנים לצוות יחדיו ולרשום שודים גדולים. יחד עם התוספת המאסיבית יגיעו מגוון של פיצ'רים חדשים ושיפורים כדי להפוך את כל חוויית GTA Online לגדולה ועמוקה יותר. מצבי משחק "Adversary" יכללו שלושה סוגים חדשים של תחרויות ל-GTA Online לצד משימות יומיות ופעילויות שונות בעולם הפתוח מה שמפיח חיים חדשים לרחובות הרועשים של לוס סאנטוס ומחוז בליין.

להלן סקירה של מספר פיצ'רים ותוספות שיושקו בשבוע הבא עם הרחבת Heists שתמשיך להרחיב ולהגדיל את העולם של Grand Theft Auto Online:

מצבי משחק "Adversary" חדשים

מצבי המשחק החדשים של שחקן-נגד-שחקן, יביאו היקף של מתח באתגרים תחרותיים ל-GTA Online. מצבי המשחק הללו ייפתחו לשחקנים כשהם מתקדמים דרך Heists.

gta 1

"Come Out To Play"

קבוצה של שלושה רצים רק מנסים להגיע אל ביתם, וקבוצה של שלושה ציידים בחוץ מבקשים את דמם. הרצים חמושים היטב אך מוגבלים בתנועה ברגל, והקבוצה הנגדית מחזיקה ברובה ציד ללא כיוון אוטומטי כשהם רוכבים על אופנועים או טרקטורונים. הציידים חייבים להישאר על רכבם ויש להם גישה לאין-סוף חיים (כן יכולים למות, אבל תמיד יחזרו), הרצים במותם נפסלים, אך כל הנשקים שלהם זמינים להורדת הציידים מהגלגלים.

gta 2

"Siege Mentality"

עד ארבעה שחקנים שעומדים על שלהם, נחותים מספרית אבל לא נחותים מבחינת נשק כשהם נלחמים על הישרדותם נגד עד שישה תוקפים נחושים במיקום מצב הגנתי, סגנון GTA. לתוקפים יש אין-סוף חיים (כמו לציידים ממקודם) אך נלחמים רק עם רובה ציד. לצד המגן יש שימוש מלא בכל הנשקים שלהם.

gta 4

"Hasta La Vista"

תארו לעצמכם מרדף, כאשר משאיות צדות קבוצה של רוכבי אופניים. ב-10 במרץ כבר לא תצטרכו לדמיין. מטרת רוכבי האופניים היא פשוטה: להגיע לצ'ק פוינט מבלי להימחץ תחת הגלגלים של המשאיות הרודפות. ללא נשקים מסורתיים, נהגי המשאיות סומכים רק על הרכבים שלהם כדי לרסק את האופניים והאנשים עליהם. במקביל, רוכבי האופניים חייבים לנצל את יכולת התמרון והתאוצה של האופניים כדי לברוח מהמשאיות, וגם לשים עין על כתפיהם ולוודא שאין משאית בדרך. אם אחד מרוכבי האופניים מגיעים לצ'ק פוינט, הקבוצה שלהם מצחת. אם כל רוכבי האופניים מושמדים, נהגי המשאיות שולטים.

משימות יומיות

השריקה היומית של לוס סאנטוס הפכו מעט יותר משתלמות. בין אם השחקן נוטה לג'ובים או פעילויות בעולם הפתוח, המשימות היומיות יתנו לו סדרה של אתגרים בסופה יזכה לכסף במשחק. עם שלושה מטרות כל יום, שחקנים יכולים לעשות ערימה של אתגרים למשך כמה ימים כדי להרוויח עד 500,000$.

gta 5

פעילויות חדשות בעולם הפתוח

לכם ולחבריכם השחקנים יש הזדמנויות נוספות לעוד מזומנים ו-RP עם פעילויות חדשות שנוספו לעולם הפתוח. צפו לשיחות מלסטר, שכנראה יצטרך עזרה בהסחת דעתם של השוטרים באיזור ספציפי כששותפיו של לסטר מסיימים את העסק הקרימינלי שלהם. למר עשוי להתקשר כשהוא מחפש עזרה בהריסת רכב או שניים, בזמן שטרוור ורון צריכים לעתים עזרה בפיצוץ המטוס של היריבים העסקיים שלהם. יחד עם כסף ו-RP, יהיו גם פרסים חדשים על השלמת האתגרים הללו עם סטייל.

תהיה גם מערכת הודעות אלקטרוניות חדשה שתאפשר לשחקן ליצור קשר ולשלוח מסר לחברים ב-GTA Online, לא משנה באיזה סשן הם. כמו כן, יהיו פרסים חדשים שיניבו פריטים חדשים, כולל חולצות בלעדיות ותוספות לרכב.

כל מה שמפורט כאן יתווסף ל-GTA Online לקונסולות זה אחר זה, לצד הרחבת "Heists" בעשירי במרץ וכמובן יהיו זמינים בגרסת המחשב כבר מהיום הראשון כשיושק ב-14 באפריל.

[divider]

עדכון: טריילר חדש להרחבת "Heists"

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אה סבבה כי אמרו שזה dlc אז לרגע חשבתי שזה עולה 60$ או משהו

זה כן DLC, אך של GTA ONLINE מוצעות בחינם 🙂

רגע זה עולה כסף או לא?

זה חלק מהמשחק, לא עולה כסף אבל צריך חשבון לייב או פיאסאן בשביל

התחרות עם המשאיות נגד האופניים נשמע מעניין ומאתגר, קצת מזכיר לי T2 אבל במקום אופנוע יש אופניים.