מה שאתם מחכים לו, בתמונות: גלריית GTA V מגרסת המחשב

GTA-V-PC-4K-SETTINGS

 

לאחר שדחו את המשחק, פעמיים תוך פחות מחודשיים, מראה רוקסטאר לשחקני המחשב מה מחכה מעבר לפינה עם מקבץ תמונות ברזולוציית 4K!

בהודעה שלהם על דחיית המשחק לאפריל והכרזת תאריך היציאה של הרחבת השודים, ספגה רוקסטאר ביקורת רבה מצד הקהל שאף השתמש במילים בוטות, דבר שכנראה הוביל לצעד שיווקי נוסף, מתן טעימות קטנות מהמשחק דרך תמונות חדשות.

התמונות החדשות ממחישות את הפער בין ההשקות הקודמות לזו של המחשב. רזולוציה של Ultra HD 4K, כלומר יחס של 3840×2160 אמור להעניק למשחק חוויה משודרגת, בעיקר במסכים גדולים, וזה עוד בלי לדבר על אפקטים ששחקני ה PC יזכו להגדיר במשחק. לשיפוטכם:

GTA V ייצא למחשב ב-14.04.2015, שחקני הקונסולות יהנו מהרחבת "Heists" שתצא ב-10.03.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
36 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

1 שמעו אני שמעתי מלא שמועות ואני לא מבין.. מתי GTA V יוצא למחשב ???
יצא כבר ב 23.03 ?
יצא ב 14.04 ?
יצא ב 17.04 ?

2 מתי לדעתכם הוא מגיע לישראל *** ואפשר כבר יהיה לקנות את זה בחנויות *** ?

טוב לפחות יש צד חיובי בקונסולה ש gta 6 לא צריך לחכות שנה וחצי עד שיצא.

נראה קטלני ביותר

אני קצת מאוכזב שהמשחק הזה יצא למחשב באיחור של שנה וחצי למחשב אבל כנראה שזה יהיה שווה את זה כי לפי הפרטים והתמונות ודרישות המערכת המשחק הולך להיות מדהים במחשב ובזכות המודים זה יהי משחק פי כמה יותר טוב.אני מבין שזה מבאס שצריך לחכות טונה של זמן בשביל זה אבל זה ישתלם כי GTA V זה משחק מדהים ולרוקסטאר כנראה אין לה ניסיון רב בפיתוח למחשב אז הם כנראה דוחים את המשחק כי הם רואים שהם לא מצליחים להוציא גרסת מחשב טובה או בכלל בשביל לבחון אותו בפועל אך אני בספק שזה על מנת למכור כמות רבה יותר של עותקים בקונסולות כי הרי בקונסולות המשחק מכניס בענק ובמחשב הוא רק יגביר את המחירות.אני בתור אדם ששיחק פעמיים במשחק בPS3 מצפה לגרסאת מחשב רק בשביל המצב של הגוף ראשון וה60 FPS ושליה בעכבר והמקלדת שיהפכו את המשחק לזורם יותר. תוסיפו לכך שהגרסא הזו תקבל ביום ההשקה את השודים ואת כול העידקונים ביום ההשקה וקיבלנו פו השקעה רבה מצד רוקסטאר ולדעתי היא באמת דואגת לצרכנים שלה ואים היא צריכה עוד זמן על מנת להפוך את המשחק ליציב במחשב אז בוא נעודד אותה לזה ולא נלחיץ אותה כי אים נעשה זאת נקבל פורט גרוע כמו שהיה GTA 4.אז אנא התעזרו בסבלנות כי הטוב ביותר בסופו של דבר יגיע.

למה אי אפשר לראות את התמונות במסך מלא?

צודק.
עודכן אלבום חדש עם תמונות ברזולוציה 4K

בעיקרון מה שהם עשו בכול הקטע הזה של המחשב אומנם נראה לכם מבאס מאיפה שאתם רואים את זה אבל סך הכול באמת לרגע חשבתם שמסדרת המשחקים הנמכרת ביותר בעולם שמוציאה משחק פעם בשבע שנים יצא משחק רק לקונסולות? כנראה שלא, אז למה הם עשו את זה? אם תחשבו על זה הם משלמים הרבה בשביל לייצר את המשחק אבל הם מרוויחים הרבה יותר מלמכור אותו ובכול זאת הם לא מתפתים להוציא DLCs אלה רק עדכונים חינמים ולמה? הדבר הראשון שעולה בראש הוא העובדה שGTA זה המשחק הנמכר ביותר בעולם אבל הסיבה האמתית לכך היא שהם עשו חתיכת תרגיל שיווקי שסידר להם הרים של כסף. מה שהם עשו זה דבר ראשון אפילו לא להכריז שהמשחק יוצא למחשב אלה רק לקונסולות, מיקרוסופט וסוני שילמו להם הרבה מאוד אחוזים מהמכירות (אם למחשב GTA יעלה 60$ אז לכול קונסולה הוא יעלה 100$+) ובגלל שהמשחק הזה נחשב כול כך מדהים, בעלי הקונסולות לא מתאפקים וקונים אותו ב40$ דולר יותר וכך רוק סטאר מקבלת תקציב ענק לעדכונים בחינם וכך אתם לא צריכים לשלם יותר ממה ששילמתם בשביל עותק של המשחק.

מי שיודע איפה לקנות קונה את המשחק בהרבה פחות. אני קניתי אותו ב-175 ש"ח ולמרות הכל אני עדיין מאוד מצפה לשחק בו. כרגע אני כמעט לא נוגע בכלום כי משהו ממש מעניין. dying light לא ממש תפס אותי, אני מחכה לפרק שני של life is strange ו-COD משעמם. מה שנשאר לי זה FIFA 15 שממש נחמד. חוץ מזה, כלום. אבל כש-GTA V ייצא אני בטוח שיהיה לי עליו הרבה שעות שבהן אני אהנה ואם הם באמת מלטשים את המשחק כמו שצריך זה בכלל יהיה נהדר.

לא יהיה לך הרבה שעות עליו. אני סיימתי אותו פחות מחודש.

ומה עם כל השטויות שעושים בין לבין והמולטי?

כל מה מה שאפשר לעשות במשחק כבר עשיתי. ובמולטי שיחקתי קצת וזה הספיק לי, גרוע ביותר.

אז אתה לא אהבת, סבבה. אני יודע שבמולטי אני אשחק לא מעט.

המולטי עשו אותו לא פייר. אתה רק מתחיל הדמות שלך לא משופרת ושחקנים אחרים כבר מפותחים והסקילים שלהם על מקסימום והם מכסחים אותי. והם מסתובבים עם מטול רימונים, ותותח וולקן רב קני. ואני עם אקדח מסכן.

בשביל זה יש צוותים, אם אתה מסתובב עם הצוות שלך אנשים לא יעשו לך כלום. אבל חוץ מזה, להסתובב בעולם הפתוח באונליין גם ככה מיותר רוב הזמן, המשימות הן החלק הטוב (כלומר, הסוף שלהן בו מקבלים את ה-$)

ואם אין לי צווות?

בכל מקרה לא הבנתי כלום מה אונליין הזה, ולא הצלחתי לעשות אף משימת צוות עם שחקנים אחרים, שצריך להרוג איזה צוות אחר. לא הצלחתי להרוג אף אחד להפך כל שנייה הורגים אותי, בטח הם עם משגר רימונים, ואני עם רובה smg מסכן.

באון ליין נשקים זה דבר אחד, אבל בתור מישהו שמשחק די הרבה אני יכול לומר לך בוודאות שככול שאתה יצירתי יותר כך יש לך סיכוי טוב יותר להרוג, למשל כשאתה לוחץ A ( יש לי X1) בזמן שאתה בתוך רכב הדמות מתכופפת ואתה יכול פשוט לדרוס אנשים עם סיכוי קטן יותר למות, או פשוט להסתובב עם עוד כמה אנשים כדי שאנשים אחרים לא יתעסקו אתך או נגיד למצוא "רכבים מועילים" –> איפה למשל הסיכוי הכי טוב שיצוץ "באזרד"( המסוק עם המיני-גנים והטילים) או הדרך הכי קלה, למצוא מישהו ברמה ממש גבוהה, להתחבר אתו ולתת לו להרוג אנשים עד שאתה מספיק טוב ויש לך מספיק כסף לעשות את זה בעצמך :q

תאמת זה גורם לי להצטער על זה שקניתי את הפלייסטיישן 4 וקניתי את ההgta 5

בקיצור רוקסטאר שיחקו אותה

אל תצטער אחי, גם אני קניתי פלייסטיישן 4 ואת המשחק ואני לא בכלל לא מצטער. תאמין לי שזה לטובה, כי מה שרוקסטאר מעוללת לשחקי המחשב, מה נשקרא לשפוף מלח על הפצעים, לא מגיע להם שיקנו את המשחק למחשב. ובגרסת המחשב נקבל אותו משחק עם כמה תוספות קטנות וכמעט אותה גרפיקה, בקושי יהיה הבדל בין הגרסאות.
רוקסטאר נהנת להתעלל בשחקני המחשב, אני בעיקרון נגד הורדת משחקים באופן לא חוקי מהטורנט, אבל בגלל מה שרוסטאר עושה לשחקני המחשב 4 פעמים לדחות ועוד מעזים לפרסם תמונות מהגרסת המחשב שלכאורה יצא ב 14 באפריל. לא מגיע להם שיקנות את המשחק למחשב.

מה שיש בגרסת המחשב ואין בגרסאות האחרות:
אופציה ל-60 FPS
רזולוציה גבוהה עד 3840×2160 (ז"א 4K)

כלי לעריכת סרטונים
אופציה לסוגי שלט שונים או עכבר ומקלדת
אונליין חינמי, אין צורך לשלם עבור מולטי
וכמובן פירוט גראפי גבוה יותר, וכאחד ששיחק בשתי הגרסאות הקיימות למשחק, כן רואים הבדל.

תאמין לי שכל מה שרוקסטאר עושה ואיך שהיא מתייחסת לשחקני המחשב כל מה שהזכרת לא שווה את זה בכלל.
וחוץ מזה לא שווה להוציא הרבה כסף על מסך 4K זה מאוד יקר עדיין. ובגלל היחס שלהם לשחקני המחשב לא שווה לקנות את המשחק למחשב.

הערה קטנה,
ב-PS3 האונליין חינמי לגמרי 🙂

אחלה, הייתי קונה PS3, אבל.. PS4 וזה.

תקנה כבר גם אתה, שיהיה עם מי לשדוד בנקים.

בשביל לשחק ב 4k צריך לקנות מסך 4k וכרטיס מסך שתומך 4k וזה מאוד יקר.

גם כשיגיע 14 לאפריל הם ידחו עוד את המשחק אולי לקיץ.
ובכלל הגרפיקה אותה גרפיקה כמו ל XBO, ו לPS4. להוציא את המשחק למחשב אחרי חצי שנה מאז שיצא לקונסולות החדשות (במידה ולא ידחה שוב) בשביל כמה תוספות חדשות למשחק למחשב מיותר לגמרי, לדעתי.

קשה לי להאמין שהם ידחו שוב אחרי פעמיים (3?) שהם דחו. ויש כמה אפקטים ששחקני הPC מקבלים שאין בקונסולות. ככה שהגרפיקה בכל מקרה תהיה יותר טובה.

המשחק למחשב נדחה כבר 3 פעמים. נכון אולי תהיה גרפיקה יותר טובה אבל בתנאי שיש לי כרטיס מסך בהתאם ויקר.

ראית את הדרישות? HD7870 שמופיע בדרישות המומלצות עולה היום 600-700 שקל.

ראיתי את הדרישות. ואני לא מכיר את הכרטיס שציינת. אני מכיר כרטיסים רק של אנווידיה. לי הגרפיקה לא הכי חשובה לי, לי יותר חשוב שהמשחק יהיה מעניין, ושיהיה תקין, ושיעבוד חלק כמו בפליסטיישן 4. בדרישות מומלצות המשחק דורש כרטיס של אנווידיה gtx660 2gb וזה דור אחד מהכרטיס שיש לי במחשב. וזה כבר דיי ישן, ולא שווה לקנות כרטיס מסך שתוך חצי שנה יהיה ישן.

דבר ראשון כדאי מאוד שתכיר. יש בשוק חברה נוספת חוץ מנוידיה שמייצרת כרטיסי מסך שנקראת AMD (לשעבר ATI שהתמזגו עם AMD) וכדאי לך לבדוק את האופציות גם שם ואתה תמצא שיש אופציות טובות מאוד במחירים טובים.
דבר שני אני בטוח שכמדובר ב-GTA לרוב האנשים אכפת יותר מהמשחקיות ולשחקני ה-PC אכפת גם השפורט יהיה טוב ויציב, אבל תסתכל אחורה ותראה את ההתלהבות שהייתה בשדרוג המנוע ב-GTA IV ותבין שיש גם ביקוש לכך שהמשחק יראה טוב ככל האפשר.

לי היה פעם כרטיס של ati redeon והוא היה זבל של כרטיס עשה לי מלא צרות, והוא נשרף אחרי שנה וחצי. מאז אני לא מתקרב לכרטיסים האלה. וכרטיסים של אנווידיה אף פעם לא איכזבו אותי.
ואני זוכר מה עשו עם gta 4 למחשב. אני שיחקתי ועברתי את המשחק. 5 שנים לקח לי לעבור אותו בגלל כל מיני תקלות שהפריעו להתקדם במשחק, מה שילץ אותי כל פעם להתחיל הכל מהתחלה.
הסיבה היחידה שאני מחכה לגרסת המחשב זה לראות כמה המשחק ימכור, ולביקורות למשחק, ולראות עד כמה הוא יהיה תקין והאם כל הדחייה הזאת באמת יהיה שווה את זה.
אבל אין ספק שהמשחק הזה מושלם.
אבל רק דבר אחד לא אהבתי בו זה משימות עם מטוסים, אני לא סובל את זה. לא מצליח לנחות עם מטוס משחק. גם בסאן אנדראס הייתה לי אותה בעיה. מהסיבה הזאת אהבתי ב gta 4 שלא היו מטוסים לשליטת השחקן.

גם אני חושב כמוכם רק שהמזל שלמחשב יגיעה פריצה למשחק ואם פעם חשבתי לקנות אותו עכשיו בטוח אני לא קונה אותו !!! אני יקנה BFH יותר טוב …

אין מה להשוות בין GTA לבאטלפילד. גם הז'אנרים שונים וגם GTA יותר כיף.

בפרוץ אין Online, והם שמו דגש ענק על ה-Online שלא כמו ב-GTA IV.

בגלל מה שהם עושים אפילו את gta vi אני כבר לא רוצה לקנות למרות שיש לי xbox one

כבר אין חשק לשחק בזה. הרסו את כל המומנטום של המשחק הזה