Dying Light – 'המוד הקשה' זמין כבר עכשיו

Dying Light - Gamepro

Techland שחררה סרטון שמציג את הרמה הקשה החדשה שהגיעה היום למשחק

Dying Light, משחק ההישרדות/אימה/זומבים ששוחרר ב27 לינואר 2015 מעניק למעריצים הלילה חדשות משמחות. המשחק שמכר למעלמ מ – 1.2 מיליון עותקים כבר בשבוע הראשון, וממתין לבואם של כלי המודינג החדשים, מקבל בינתיים רמת קושי חדשה.

בדיווח האחרון שלנו למשחק, חשפנו בפניכם את הרמה הקשה החדשה, שתאתגר ותקשה אליכם במשחק, עם העכדון האחרון של המשחק, המשחק קיבל את "Hard Mode". חשוב לציין שכדי לשחק ברמה זו, תצטרכו להתחיל את המשחק מחדש.

Dying Light
Night Hunter

הדבר המרכזי בפאץ' הוא הרמה הקשה החדשה, מה זה אומר? הלילות יהיו יותר ארוכים, סוגי הזומבים יהיו יותר אגריסיביים, במיוחד ה Night Hunter (צייד הלילה), ומצב זה ייאלץ אתכם להיות זהירים יותר, כי אם זומבי יתקוף אתכם, מד החיים שלכם ירד בצורה חדשה מזו שהכרתם, ואף יחזור למצבו הקודם לאט יותר. לעוד פרטים על המוד אתם יכולים לצפות בסרטון ההדגמה החדש:

מלבד לפאץ' החינמי שהגיע אלינו היום. Techland, שחררה בחמישי את ההרחבה השנייה למשחק, The Ultimate Survivor Bundle. הוא כולל נשקים, ובגדים חדשים, וכמובן משימות חדשות. לגבי ההרחבה השלישית, The Bozak Horde, עדיין לא ידוע שום דבר. מה שכן, אם אתם רוצים את שולשתם ביחד, אתם יכולים לקנות את ה – Season Pass, שעולה 20$. או לקנות כל אחד בנפרד ב5$.

Dying Light, שוחרר ב 27 לינואר לפלטפורמות הדור הבא, ולמחשב האישי. 

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות