עדכון 2.5 ל PS4 נוחת היום. שווה עדכון?

PS4 2.5 Update

עדכון הקושחה 2.5 לפלייסטיישן 4 ינחת היום ומביא את תכונת Suspend/Resume וחבילה של תכונות חדשות ושיפורים. לעדכן?

סוני תשחרר היום את תוכנת המערכת (קושחה) 2.5, שם הקוד Yukimura, תספק לקונסולת הפלייסטיישן 4 את התכונה המיוחלת Suspend/Resume (השעיה/חידוש), יחד עם גיבוי פונקציונלי בכונן הקשיח, מציאת חברים בפייסבוק, וחשבונות מאומתים.

שיפורים אחרים יאחדו בקשות (של שם אמיתי) עם בקשות חברות, הגדרת צ'אט קבוצתי יעיל, וחבילה מקיפה של כלי נגישות לשחקנים עם לקויי ראייה ומיומנות ידנית מוגבלת.

Suspend/Resume

Suspend/Resume, תכונה שתיתמך על ידי כמעט כל הכותרים ל PS4, תכונה שתאפשר לשחקני PS4 לבלות פחות זמן בהמתנה למשחקים כדי לטעון ויותר זמן לשחק. גיימרים יוכלו להשעות את המשחק שלהם על ידי הצבת PS4 למצב מנוחה (Rest Mode), ולאחר מכן להמשיך במשחק בו הם הפסיקו על ידי לחיצה על כפתור הפלייסטיישן בבקר האלחוטי Dualshock 4, שיעיר את הקונסולה במהירות.

גיבוי ושחזור של דיסקים קשיחים לכונן USB החיצוני

העדכון מאפשר לבעלי PS4 ליצור גיבוי ולבצע שחזור של הדיסק הקשיח מכונן USB חיצוני. הנתונים בכונן דיסק קשיח כוללים הגדרות, הנתונים שנשמרו, צילומי מסך, קטעי וידאו, משחקים, פאצ'ים, וקבצי הורדה.

להתחבר עם חברים

בעלי PS4 עכשיו יכולים לחפש את החברים בפייסבוק עם חשבון מקושר. בקשות חברות ובקשות שם מלאות ניתן לשלוח יחד בשלב אחד בעת הוספת חבר על PS4. העדכון יאפשר למשתמשים לצפות בקלות במה החברים שלהם משחקים על ידי הוספת סעיף “Friends Who Play This” בכל דף פירוט משחק.

PS4 2.5 Update share

התהליך ליצירת פארטי גם התייעל, עם ירידה במספר הצעדים הנדרשים. בנוסף, הסעיף החדש שמאפשר למשתמשים לראות מה החברים שלהם משחקים כרגע,  מאפשר להם להצטרף למשחק אם הוא בבעלותם או לברר פרטים נוספים דרך ה PlayStation Store.

שיתוף גביעים (טרופיס) שיפור רשימת גביע

העדכון החדש יבצע צילום מסך באופן אוטומטי לכל גביע חדש , ולכן קל למשתמשים לשתף רגעי משחקים עם חבריהם. העדכון גם יעשה את זה קל עבור שחקנים לשתף מידע על גביע היישר לפייסבוק, טוויטר או באמצעות הודעה על ידי לחיצה על לחצן Share. בנוסף, משתמשים יוכלו כעת למיין את רשימת הגביעים שלהם על ידי קטגוריות כמו “Earned Date,” “Not Earned,” ו “Grade,” כמו גם האפשרות להסיר את המשחקים מרשימת הגביעים שעומדים על אפס אחוז.

אפשרויות נגישות משופרות ומורחבות

"Yukimura" מציג אפשרויות חדשות להתאמה אישית של חוויית המשתמש עם PS4, מה שמקל על גיימרים עם ליקויי ראייה ומיומנות ידנית מוגבלת לשחק.

ההתאמה האישית כוללת צבעים מותאמים אישית והקצאות לחצנים ל Dualshock 4 וכמו כן, תכונת זום לתמונות המוצגות וצבעים הפוכים שיהיו זמינים לכל מערכת הפונקציות, אפליקציות ומשחקים. טקסט מוגדל יהיה זמין בממשק המשתמש הגרפי, כולל הודעות ושימוש בדפדפן של המערכת. גופנים מובלטים (BOLD) וממשק משתמש בעל ניגודיות גבוהה יותר יהיו זמינים לכל יישומי המערכת אך לא יחולו על משחקים או יישומים של צד שלישי.

Remote Play ו Share Play בקצב 60fps

למשחקים שתומכים ב60fpsקצב רענון של 60fps, משתמשים יוכלו לשחק במשחקים אלה באופן אוטומטי ב 60fps עבור Remote Play ו Share Play

PS4 VITA

התקנה אוטומטית של עדכוני מערכת

משתמשים יוכלו להתקין באופן אוטומטי עדכוני תוכנת מערכת בעתיד, בדיוק כמו בסמארטפונים.

שדרוג תת-חשבון

משתמשי מגיל 18 שנים ומעלה עם תת-חשבונות יוכלו לשדרג לחשבון ראשי (master account) ישירות ב PS4, הסרת הגבלות על צ'אט והוספת כספים לארנק, רכישת תוכן ועוד.

חשבונות מאומתים

חשבונות מאומתים (Verified accounts) מיועד לאנשי מקצוע בענף המשחקים, כולל מפתחים, מפיקים, מעצבים ומנהלי קהילה שיופיעו עם תג.

Dailymotion

שחקנים יוכלו להעלות סרטוני וידאו ישירות לDailymotion באמצעות כפתור ה Share.

ps4-תאריך-יציאה

מה עם ה PS Vita?

סוני הודיעה ​​כי עדכוני מערכת משלימים לפלייסטיישן ויטה ולאפליקציית PlayStation גם כן ישוחררו במקביל. ה PS Vita עם עדכון 3.50 ואפליקציית הפלייסטיישן עם עדכון 2.50 תוסיף אפשרויות נגישות חדשות, הכוללים טקסט מוגדל. העדכון הזה יהיה נדרש לPS Vita לתמוך בקצב רענון 60fps ב Remote Play.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סקירה מעולה תודה!