הקאמבק של סדרת Driver זורק אותה למים

Driver-Speedboat-Paradise-game

"Speedboat Paradise" זה הכותר הבא בסדרת המירוצים של יוביסופט שיעסוק במירוצי סירות מירוץ וייעודו הוא לשוק המובייל

חברת יוביסופט מכוונת לשוק המובייל, בדיוק כמו שבשבוע שעבר ראינו איך ניטנדו מתעוררת ומביעה רצון לנגוס בשוק הזה גם. אבל, יוביסופט עושה את זה כבר מספיק זמן בכדי להבין שהשוק הזה של משחקי סמארטפונים וטאבלטים הוא שוק רווחי, גם אם המשחק הוא חינמי.

אחרי עשור וחצי שהסדרה שוחררה באורח קבע לפלטפורמותך הגדולות בשוק, יוביסופט תשחרר את Speedboat Paradise, משחק מירוצי הסירות מירוץ הזה ל iOS ולאנדרואיד ובו אתם תשחקו:

נהג צעיר, פזיז המנסה לעשות לעצמו שם ומוניטין בעולם האכזרי של מירוצי סירות מירוץ המחתרתיים.

driver4

"החיפוש אחר התהילה והעושר" שלך נקטע כאשר אתה חוצה נתיבים עם גיבור סדרת Driver ג'ון טאנר במשחק שיכלול 32 מירוצים על פני חמישה מצבים: קלאסי, בדיקה זמן, סיבולת, חיסול, והדו-קרב. המיקומים כוללים את מיאמי, קנקון, ונציה, ואיי בהאמה, גם ביום וגם בלילה.

מערכת גלים מציאותית

במונחים של גרפיקה, יוביסופט מתגאה כי ב Speedboat Paradise תכונות מרהיבות ואפקטים חזותיים "חדשנים" ו"מערכת גלים מציאותית". המשחק שיהיה F2P (חינמי אבל עשוי לבקש מיכם כסף) מציע סירות רבות אותן תוכלו להרוויח ולאסוף, או על ידי התקדמות במשחק או באמצעות כסף בעולם האמיתי.

המשחק הראשון בסדרה שוחרר בשנת 1999 ואילו האחרון שנקרא Driver: San Francisco שוחרר לפלטפורמות הראשיות בשנת 2011 וזכה לביקורות טובות, אך לא כיכב במכירות.

[divider]

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות