Titanfall-Season-Pass-Confirmed

[עדכון: ההרחבות בחינם לנצח!] בחברת ריספאון חוגגים שנה להשקת Titanfall ומעניקים בחינם את חבילת כל ההרחבות לאקסבוקס וגם למחשב

Titanfall, משחק הבכורה של יוצרי סדרת קול אוף דיוטי חוגג שנה ולמרות ההייפ האדיר שהמשחק זכה לקראת השקתו המוצלחת, נראה שעם השקת ההרחבות, הפופולאריות של המשחק דעכה.

מלבד העובדה שחבילות הרחבה למשחקים מפצלים באיזשהו מקום את הקהילה, בחברת ריספאון מבינים ששנה אחרי שהמשחק שוחרר, כדאי לעשות מעשה שיחזיר את השחקנים "הביתה". המעשה הזה הוא ההודעה על חלוקת ה Season Pass (חבילת ההרחבות בשווי 25$) בחינם לכל מי שיש ברשותו עותק של המשחק.

Titanfall Season Pass currently free

במכתב שפירסם ווינס זאמפלה, מנכ"ל החברה, ואחד האנשים שבזכותם קיימת סדרת CoD, הוא מודה למעריצים על שנה נפלאה ועל כך ששהוא כבר לא יכול לחכות לפתח עוד משחקים בעתיד:

לפני שנה השקנו את משחק הבכורה שלנו, Titanfall. קשה להאמין שעברה שנה. מאז אנחנו מוצפים בתמיכה מהקהילה שלנו… על מנת לחגוג שנה למשחק, כל חבילות המפות ל Titanfall זמינות בחינם ל Xbox One, Xbox 360, PC.

לא ידוע כרגע אם המתנה הזו היא לזמן מוגבל. שחקני ה PC יכולים לגשת לחנות Origin בכדי להוריד את ההרחבות בחינם, שחקני האקסבוקס יוכלו למצוא את החבילה בחינם בחנות האקסבוקס.

Titanfall-FREE-Season-Pass

אין ספק שמדובר במהלך נדיר ומבורך בז'אנר משחקי היריות בגוף ראשון, ואני מקווה שבעתיד נראה עוד חברות מצטרפות למהלך דומה.

[divider]