כמה חזק ה Nvidia Titan X?

NVIDIA-GeForce-GTX-Titan-X

תמונות חדשות מכרטיס המסך החזק הבא של אנבידיה ותערוכה שלמה שהתבססה עליו, לצד ביצועים משוערים יעניקו לכם תמונה מעט ברורה יותר של ה Titan X

חברת Nvidia עושה זאת שוב, בדיוק כמו לפני שנתיים והראיות מצביעות על כך שה Titan X החדש יהיה כרטיס המסך החד ליבתי המהיר ביותר בעולם, כשהפעם החברה העדיפה לכנות אותו כ"מתקדם ביותר בעולם".

הכרטיס עמוס במספיק זכרון ראם (12GB) כדי להתמודד אפילו את המשחקים התובעניים ביותר שהשוק יכול להציע, עם זאת, שוב יהיה מדובר כנראה במחיר יקר להחריד לכרטיס מסך בודד.

נכון להיום, לא הרבה ידוע בודאות מוחלטת עד כמה חזק ה Titan X, אבל בתערוכת GDC 2015, כרטיס מסך זה היווה בחירה עבור הדגמות VR (מציאות וירטואלית). חברת Crytek השתמשה בכרטיס לצורך הדגמת הדמו של Back to Dinosaur Island, וגם חברת Epic בעלת המנוע הגרפי Unreal Engine 4 עשתה באותו כרטיס שימוש (רינדור) עם הטכנולוגיה החדשה. סביר להניח שה Titan X חזק יותר מ GTX GeForce 980, אבל באיזו מידה?

מה שידוע באופן רשמי זה שליבת הכרטיס כוללת לא פחות מ 8 מיליארד טרנזיסטורים ומצויידת בכמות זיכרון גרפי מרשימה של 12GB. ליבת הכרטיס על פי דיווחים היא GM200 (ארכיטקטורת מקסוול החדשה ותהליך ייצור של 28 ננו-מטרים) עם 3K יחידות CUDA, וממשק זיכרון של 384 ביט.

האתר videocardz שיתף תמונות חדשות מקרוב של הכרטיס, בהן ניתן לראות שקיים חיבור 6 פינים וחיבור 8 פינים , זוג חיבורי SLI (מערך של 4 כרטיסים כאלה!).

לצד ביצועים משוערים ולא רשמיים שפרסם האתר overclock3d, קשה לראות איך הוא יצליח להתחמק מההטייטל "כרטיס המסך החזק בעולם":

אתם חושבים ש ב AMD מתכוננים להתקפת נגד? ונשמח אם תענו גם על זה: מה דעתכם על כתבות חומרה מפעם לפעם, אתם בעד?

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בעד =]

כן, ממש כיף לקרוא כתבות חומרה.

תודה על הכתבה. תמשיכו על כתבות חומרה כיף לקרוא. ולגבי הכרטיס חבל שרק העשירון העליון יוכל ליהנות ממנו

תודה רבה על העדכון. כן! תמשיכו לכתוב על חומרה אתם מבינים גם בזה וזה מענין 🙂

תמיד בעד כתבות חומרה:)