מה מוביל את דרייק לחזור לחפש אוצרות?

סוני שחררה לאחרונה פרטים על העלילה של המשחק הבא בסדרת Uncharted המסבירה למה המשחק הולך להיקרא A Thief's End (אזהרת ספויילרים).

למי שלא מכיר את סדרת אנצ'רטד זאת אחת מסדרת משחקי ההרפתקאות הטובים ביותר שיצאו איי פעם(דעה אישית) בו אתם משחקים דמות בשם ניתן דרייק גנב אוצרות צעיר בר מזל שחוקר ומחפש אוצרות אך תמיד נתקל בזה שהוא מציל את העולם בסוף(שלושה משחקים…זה כבר בכיס הקטן שלו אם אתם שואלים אותי).

סוני שחררה פרטים על העלילה ששופכים אור על מה שהולך לקרות בעלילת המשחק

הכירו את סאם, אחיו של דרייק(טוב את זה אתם כבר יודעים מאז המשחקיות באירוע של סוני Playstation Experience)

אז עלילת המשחק מספרת כי דרייק ויתר כבר לפני מספר שנים על ציד האוצרות אך הפעם הוא נסוג בגלל עניין אישי, שהיא הופעתו של האח האבוד שלו סאם אשר צץ בבקשה ממנו לעזור לו להציל את חייו ומציע לו לצאת אתו להרפתקה,דרייק כמובן לא יכל להגיד לא. המפתחים Naughty Dog מדגישים כי לכל אוצר יש עלויות וב-A Thief's End הולכת למתוח את המגבלות הפיזיות של דרייק עד קצה גבול היכולת, ומראה מה הוא מוכן להקריב כדי להציל את אלה שהוא אוהב.

האחים דרייק וסאם בתמונה משפחתית

במסע למצוא את האוצר האבוד של הנרי אייברי, דרייק וסאם נשלחים לחפש את Libertalia מושבה פירטית שממוקמת עמוק בתוך יערות מדגסקר. Uncharted4:A Thief's End לוקח את השחקנים למסע מסביב לעולם, דרך איי הג'ונגל, ערים עירוניות ופסגות מושלגות בחיפוש אחר הונו של אייברי.

מלבד לעלילה והרקע של המשחק סוני ונאוטי-דוג אישרו שיש מכניקות משחק דינמיות חדשות ללחימה והתזוזה בסביבה,שלא לדבר על סביבות גדולות יותר ופתוחות יותר כדי לחקור. טקסטורות ווז'ואליות טובות יותר ומודלים של דמויות משופרים יותר המבטיחים להביא את המשחק לחיים בדרך חדש לגמרי.

 

ל- Uncharted4:A Thief's End אין עדיין תאריך יציאה אך הוא אכן צפוי לצאת השנה ולפי מה שמובטח לנו אפשר לצפות להמשך שיעשה הרבה כבוד לסדרת אנצ'רטד ולמעריצים. מה דעתכם? שתפו אותנו בתגובות

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

רק בשביל זה שווה לקנות PS4