יוביסופט מאשרת: 5 משחקים יצאו לפני סוף השנה הפיסקאלית

ubisoft-2015-games

מנכ"ל יוביסופט, איב גילמוט, מאשר ש-Assassin's Creed, Tom Clancy's The Division ו-Tom Clancy's Rainbow Six Siege יצאו לפני תום השנה הפיסקאלית, או בעברית, לפני ה-31 במרץ 2016.

המידע מגיע משיחת הועידה האחרונה של יוביסופט עם המשקיעים, שם חשף גילמוט מידע על שלושת המשחקים, ובו זמנית העלה לדיון גם את הסרט של Assassin's Creed ואמר שהמטרה היא לשחרר אותו בדצמבר 2016.

נראה שהמשחקים על המסלול לעבר היציאה, ומאחר שגילמוט אמר שיוביסופט תשחרר חמישה משחקי טריפל-A בסך הכל, מה שאומר שנותרו לנו עוד שתי הפתעות בשרוול של החברה.

שני המשחקים המסתוריים לא היוו חלק מהשיחה, אך עוד מידע עליהם שישוחרר לציבור, כנראה תאריכי יציאה ופלטפורמות, יגיע בסוף מאי.

ה-Assassin's Creed הבא יהיה מבוסס על המנוע של AC Unity.

גילמוט דיבר גם על הבעיות בהשקה שחווה Assassin's Creed Unity, המשחק האחרון בסדרה הפופולרית, בעודו טוען שהמעבר לדור החדש של הקונסולות והצורך לבניה של מנוע חדש לגמרי היו הגורמים העיקריים.

עכשיו שלחברה יש את המנוע הנדרש להרצת המשחק הבא בסדרת האקשן-הרפתקאה, היא בטוחה שהיא תימנע מצרות כאלו. גילמוט רואה את חצי הכוס המלאה בכל הסיפור, וציין שהמשחק הבא בסדרה רק ירוויח מהניסיון של צוות הפיתוח במעבר לטכנולוגיה החדשה.

ac-victory

משחק Assassin's Creed הבא ממוקם בלונדון, ואמור לצאת בסתיו של 2015. נכון לרגע כתיבת שורות אלה, שם הקוד הוא "Victory" והמשחק צפוי להגיע לפלטפורמות המחשב האישי, Xbox One ו-PlayStation 4.

הכותר הבא לכאורה יתהדר בחידושים במשחקיות, שבאים יחד עם שינוי האווירה במשחק, דבר שצריך להגיע כדי להימנע משובע השחקנים מהסדרה.

מועד משוער להכרזות חדשות ועדכון תאריכי יציאה יהיה חודש יוני, תערוכת E3 2015, אבל צריך לקחת בחשבון שגם משחקים שמוכרזים בתערוכה זאת, סופם להידחות.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

the division הולך להיות משחק אדיר מאד מצפה לו

מחכה לריינבוסיקס בעיקר ומקווה מאוד שלא יפשלו

סתם חברה פח. כל משחק שהיא מוציאה מפוצץ טונות של באגים ודרישות מערכת בלתי מוצדקות בעליל. העיקר להוציא כל יומיים משחק שמקסימום יתקנו אותו אחרי ההשקה. לועגים לצרכנים בעניים.

gtx 770 מריץ על כמעט הכי גבוה על fps 30-35 ויש נפילות ל-18-24 fps, זה מנוע חרא צריך לעשות חדש, עם היו בונים משחקים על gtx 770 זה היה מדהים עם קונסולה זבל מריצה משחקים וגם המשחקים נראים טוב תארו לעצמכם עם זה היה gtx 770.

oh man i can see bugs, bugs everywhere

יששששששששששש על המנוע של יוניטי!!!