This Is The Police – סימולטור שחיתות משטרתית

לפני כשבועיים צץ לו בקיקסטארטר משחק מעניין עם דרישות צנועות, במה הוא עוסק? שחיתות משטרתית, כוח, משפחה וכסף, בעיקר כסף.

https://www.youtube.com/watch?v=5eK8roVfQEY

אז מה הוא בעצם This Is The Police, משחק אסטרטגיה/הרפתקה שעלה לקיקסטארטר לפני מספר ימים ושם לעצמו מטרה צנועה של 25 אלף דולר. במשחק תכנסו לנעליו של ג'ק בויד (אותו מדובב המדובב של דיוק נוקם), צ'יף המשטרה בעיר פריבורג, ג'ק בויד הוא שוטר שמשחק לפי הכללים, הוא לא מנצל את כוחו או עושה כסף בשחור, דבר נדיר מאוד במשטרה במשחק, ג'ק בויד שנים שלמות שיחק לפי הכללים, ועכשיו, 180 יום לפני שמכריחים אותו לפרוש, עולה לו השאלה לאשתו: "אם אעשה מליון דולר, אהיה הגיבור שלך?" ואשתו השיבה: "אם תעשה חצי מליון תהיה הגיבור שלי". ג'ק בויד נענה לאתגר, ופה המשחק מתחיל.

Jack Boyd has never been great at making friends, but over the next few months he’ll be meeting a lot of interesting people.

על השחקן יהיה לעשות חצי מליון דולר בזמן הקצוב של 180 יום, איך? כמה? מה הגבול? את הכל השחקן יחליט. השחקן יכול לעשות מספר דברים לא חוקיים בעליל על מנת להרוויח כסף: שוחד, סחר בנשקים וסמים, עסקים עם המאפיה, לקיחת כסף מתקציב המשטרה, זנות וכל מה שתוכלו לדמיין. והיחיד שמחליט כמה רחוק ג'ק בויד ילך במרדף אחרי העושר, הוא השחקנים. יש לשים לב להחלטות שאתם מבצעים, הן יכולות להיות הרסניות, אתם לא רוצים שחבר במאפיה יחטוף מישהו ממשפחתכם.

לצד הפעולות הבלתי חוקיות שג'ק בויד יעשה, הוא חייב להמשיך בעבודת המשטרה השגרתית, על השחקן לנהל את יחידות המשטרה ולשלוח שוטרים לטפל בבעיות שיצוצו בעיר, להעסיק ולפטר שוטרים, לנהל את התקציב, לנהל חקירות מפתח ועוד, כאשר גם כאן כל החלטה משפיעה באופן עקיף או ישיר על חיי אדם, לדוגמא אם תעסיקו שוטר אלכוהוליסט, במהלך פטרול הוא יכול לירות באדם לא חמוש ללא סיבה. ולהוסיף על כך, כל תזוזה של ג'ק בויד על כסא המנהל תגרור תגובות מהתקשורת כמובן, שלא סולחת על שום דבר ותמיד יודעת איזו שאלות לא לשאול ועושה את זה למרות זאת.
The press love Jack Boyd, because he tends to answer questions directly and openly. But recently things have been changing.

This is only one part of Freeburg, the most prosperous area. Some areas are so challenging that even the most experienced and gritty cops hesitate to go in.

כמו שכבר ציינתי, לכמעט כל פעולה שתעשו במשחק, יהיו השלכות שיכולות להיות הרסניות ולהביא לסיום המשחק, כך שאין לדעת מה תהיה החוויה בכל פעם שמשחקים ודברים יכולים להשתנות מתור לתור. מה שיכול מאוד להאריך את אורך החיים של המשחק.

המשחק מפותח על ידי סטודיו שנקרא Weappy ומבוסס במינסק – בלארוס והוא הועלה כפרוייקט לקיקסטארטר לפני מספר ימים, המטרה ההתחלתית היא 25 אלף דולר ובעת כתיבת הכתבה המשחק גייס כבר 17,380 דולר 10 ימים לקראת סיום הגיוס. אני יכול להעיד על עצמי, אחרי שנים של מעקב על הפרוייקטים בקיקסטארטר, לעולם לא תמכתי בפרוייקט, עד ששמעתי על This Is The Police הטריילר המצורף למעלה וקריאה קצרה על המשחק בעמוד הקיקסטארטר גרמו לי להוציא קצת כסף מהכיס ולתרום לפיתוח המשחק בתקווה גדולה שהוא אכן יגיע ליעד שלו.

בעולם גיימינג שבו כבר קשה לחדש, מגיע רעיון מעניין כמו This Is The Police ומציע לנו רענון שיכול להיות מאוד טוב, אם כי גם מסוכן במידה ולא יבוצע בצורה הטובה ביותר, האינסטינקטים שלי הם שאם אכן המשחק יגיע ליעד, הוא יצליח בגדול ויזכה לאהבה גדולה, אם לא מכולם, אז אני מעריך שלפחות ממני.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אז אפשר לשחק בתור ניצב במשטרה שמתעסק עם המזכירות -_- ?

נראה מצוין תודה!

אחלה טיימינג.