Steam WorkShop דואג ליוצרי התכנים

Steam-WorkShop
SteamWorshop משנה מודל על מנת לדאוג ליוצרים

עד כה היוצרים היחידים של תוכן בסטים שהיו יכולים להרוויח כסף מעבודתם הקשה היו היוצרים למשחקי וואלב אשר דאגה ליצור שוק תוסס לאביזירים שונים ומשונים ברחבי המשחקים שלהם, וכפי שצוין על ידי וואלב הם מרווחים לא רע(כ-38 אלף דולר כל אחד):

כאשר השקנו את ה WorkShop לראשונה בשלהי 2011, ציפינו שהוא יגדל אבל לא במימדים כאלו ובמהירות שכזו. לבינתיים סך כל התשלומים שהועברו לאינדיבידואלים בעבור יצירת תוכן של אביזרי משחק שנמכרו ב: Team Fortres 2, Dota 2 ו-CounterStrike: Global Offencive הוא 57 מילון דולרים. את הסכום הזה הרוויחו יחדיו 1500 יוצרים אשר פרוסים ב-75 מדינות שונות

מהיום למועדון האקסקלוסיבי של המשחקים המצוינים למעלה מצטרפים שני משחקים חדשים!: Dungeon Defenders: Eternity ו-Civalry: Medieval Warfare.

אתם כבר יצרתם תוכן?
אתם כבר יצרתם תוכן?

אבל ההפתעה הגדולה מכולן הייתה הצגת הכנסה פאסיבית ליוצרי תוכן, כלומר, הכסף עובד עבורך במקום שאתה עובד עבור הכסף, בדומה ליוטיוב שאתה מקבל תשלום לפי צפיות.

ה-Workshop המשיך לגדול בגודלו ובמספר היוצרים שעכשיו מרוויחים כסף מתוכן במגוון משחקים. כדי לעזור לענות על השאלה מאיפה הכסף מגיע, אנחנו גם משיקים סט כלים חדש שיאפשר ליוצרי תוכן לראות מידע בזמן אמת על התוכן שלהם וגם תצוגה מפורטת של תשלום עבור פריט יחיד והיסטוריה.

ברגע שהתוכן שיצרתם התקבל לתוכן בתשלום, תוכלו לראות לינק ל"ראה הכנסתך" (View Your Revenue) מהעמוד שלכם ב-Workshop. וואלב מוסיפה בנימה משעשעת "אם אין לך תוכן מקובל עדיין, עכשיו זהו זמן נהדר להצטרף!".

מה אתם חושבים על הדרך שה-Workshop צועד בה?

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x