Dark Souls 2: עדכון גדול וטריילר חדש לגרסה המשודרגת

Dark-Souls-2-ביקורות-למשחק

Dark Souls 2 מקבל אפדייט חינמי המביא שיפורים רבים. טריילר חדש שוחרר ל Dark Souls 2: Scholar of the First Sin, הגרסה המשודרגת של המשחק

העדכון ל Dark Souls 2 ישוחרר היום וכלולים בו שיפורים למאזן של המשחק מבחינת נשקים, כשפים ושריונות וכמו כן הוספה של npc's חדשים בשביל עולם מלא ומעניין יותר. בנוסף העדכון יביא איתו שיפור של מערכת האונליין לביצוע התחברות קלה יותר. התיאורים של חפצים יזכו גם כן לעדכון במשחק כדי לאפשר חויית משחק מעניינת ומלאה יותר. העדכון יהיה חינמי לכל מי שקנה את המשחק יקבל. כל זה מראה על מסירות מצד From Software ואהבה למשחק ויש להעריך זאת.

Dark Souls 2: Scholar of the First Sin

From Software תשחרר גרסה משודרגת למשחק ב-7 לאפריל 2015 בשם Dark Souls 2: Scholar of the First Sin. בגרסה זו שתעלה 60$ לעומת המשחק המקורי שעלה 40$ כלולים כל 3 ההרחבות שיצאו עד כה למשחק המקורי בשווי 10$ כל אחת.

אז לא רק שמבחינה כספית הגרסה משופרת יותר משתלמת, בנוסף לכך,  הגרסה תביא איתה שיפורים משמעותיים לגרפיקה של המשחק מעבר מ-dx9 ל-dx11 ושיפורי טקסטורות ברמה כזו שהמפתחת מגדירה אותם כהבדלים של יום ולילה. חשוב לציין שכדאי לקבל שיפורים אלו חייבים לקנות את הגרסה החדשה, כלומר, לא ניתן לשדרג את המשחק המקורי. הבונוס האחרון הוא שכמות השחקנים שיכולים להיות באותו עולם תעלה מ 4 ל 6 ובכך אתה יכול ליצור כמעט צבא פרטי.

dark_souls_2_ps4_xbox_one_scholar_of_the_first_sin

הגורמים לכך שהחברה החליטה לשחרר גאסה משודרגת נובעת מכך שהמשחק המקורי היה באיכות נמוכה ממה שציפינו בעקבות זאת שהמשחק יצא בזמן הדור הישן של הקונסולות, המוגבלות גרפית ומי שנפגע יותר מכולם היו שחקני ה-pc שלמרות שיכלו לעמוד בדרישות של הגרסה החדשה, קיבלו משחק עם גרפיקה מיושנת.

בעייתיות מסויימת שצפויה משחרור גרסה זו, היא שהסרברים של הגרסה הזו לא יהיו אותם סרברים של הגרסה המקורית ולכן יהיה מצב של פילוג בקהילה של המשחק זאת אומרת שלפגוש אנשים יהיה הרבה יותר נדיר ובכך זה יוריד את הכיף ואת ערך המשחק, מה שיוביל לעזיבה כמעט מוחלטת של הגרסה הישנה בגלל כל החסרונות שלה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

fix soul memory!

באמת שאני לא מבין למה הם לא עושים כלום 80% מהקהילה שנאת את זה
ואפשר לתקן את זה ב-3 שניות בדיוק פשוט לבטל sm אחרי שעשיתה ng+ בגלל שרק לפלייטרו הראשון sm באמת נחוץ

מסכים איתך שזה נחוץ ב NG כדאי שלא יהרגו אותך אנשים עם ציוד משודרג.
אולי יש להם בעיות טכניות בקוד או משהו…

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x