לוקחים את הזמן: GTA V למחשב נדחה שוב, נקבע תאריך להרחבת השודים (כולל תמונות)

GTA V for PC release date

לאחר שדחו את גרסת המחשב של GTA V בחודשיים בינואר לצד חשיפת דרישות המערכת, הודיעו הערב (שלישי) רוקסטאר על דחייה נוספת.

זו לא הפעם הראשונה, וגם לא הפעם השניה בה Rockstar Games דוחה את Grand Theft Auto V, והיא עושה זאת שוב הערב, כאשר התאריך החדש שנקבע הוא ה-14 באפריל, מרחק של כעשרים יום התאריך הקודם. עם זאת, מהחברה התנצלו:

אנו מתנצלים בפני כל שחקני המחשב בעולם שכבר ספרו את הימים להשקת המשחק, אך מעט יותר זמן נצרך על מנת להבטיח שהמשחק מלוטש עד כמה שאפשר, וכדי להבטיח שהרחבת ה-"Heists" וחוויית GTA Online תהיה מוכנה כבר ביום הראשון של המשחק על המחשב. כהכרת תודה על הבנתכם, נעניק לכל מזמיני המשחק לפני היציאה 200,000$ נוספים ב-GTA Online.

בהמשך הם גם בקשו את הבנת קהילת הגיימרים בפלטפורמת המחשב, ועזרה בימים הראשונים של ההשקה למקרה שנמצאו בעיות במשחק ולהודיע על כך לצוות תמיכה כך שיוכלו לסדר כל בעיה הקיימת במשחק בהשקתו.

באותה פיסת מידע נכתב שגרסת המחשב של GTA V היא הגרסה המתקדמת ביותר שלו מבחינה גראפית וטכנית, הכוללת אופטימיזציה מלאה בכדי לתמוך בהיקף רחב של חומרה עכשוית, הגרסה הזו תציג פיצ'רים ושיפורים בלעדיים, כולל רמות פירוט גבוהות יותר, אפשרויות קונפיגירציה עמוקות ותמיכה ב-UHD (מסכי 4K), כמו כן, לשחקני המחשב תהיה הגישה ל-"Rockstar Editor", תוכנה להקלטה, בימוי ועריכה.

החלק השני בהודעה הוא לא אחר מהכרזת תאריך יציאה להרחבת "Heists" הכל כך מיוחלת.

לשחקני המחשב אמנם נמסרו חדשות עצובות, אך לשחקני הקונסולות יש פחות זמן לחכות, כאשר באמצע החודש הבא יוכלו לשחק עם ההרחבה החדשה:

אנו מכריזים בהתרגשות על השקת "Heists" ל-GTA Online בתאריך ה-10 במרץ. אנחנו יודעים שחיכיתם לזו, ומעריכים את סבלנותכם. ההרחבה תביא חוויית משחקיות חדשה לארבעה שחקנים ב-GTA Online, היא תתן לשחקנים לִצְווֹת יחדיו בשביל למתוח קו של אינטסיביות, פשיטות בשלבים, ושדידה ברחבי לוס סאנטוס ומחוז בליין.

בהקשר להרחבה המדוברת, אמרה החברה גם כי במשך השבועיים הבאים היא תשחרר עוד אינפורמציה לגבי השקתה של "Heists" (כולנו מקווים שלא מדובר בהודעה על דחייתה) שתכלול עוד פיצ'רים שיבואו יחד איתה.

לבסוף נאמר;

אנחנו מודים לשחקני GTA ברחבי העולם על הסבלנות בהמתנה לעדכוני המשחק הגדולים הללו ואנחנו נלהבים להביא גם את Heists וגם את GTA V לשחקני המחשב ממש בקרוב. אנא המשיכו להתעדכן לעוד מידע בשבועות הבאים, ולעתה, יש לנו כמה תמונות בזמן פעולה מתוך ההרחבה החדשה.

הגלריה:

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
35 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

היי מה קורה מתי שהמשחק יוצא למחשב באותו יום הוא יגיע לחנויות פה בישראל אני מתכוון באג ויהיה אפשר לקנות אותו או שצריך לחכות כמה ימים תודה לעוזרים

מישהו יכול להגיד לי אם המחשב שלי יריץ את המשחק ?? אם כן באיזה רמה…

Geforce GT750m
intel(R) Core(TM) i7 -4500U CPU 1.80GHz
CPU Speed – 1.8 GHz
16 Ram
Windows 8.1 64 Bit
Realtek High Definition Audio
Dedicated Video RAM – 2.1GB
1920X1080 60Hz

אני לא יודע כבר מה להגיד אבל בסוף כל דבר שמחכים לו מגיע בסוף ואני גם מקווה שהמשחק יעבוד טוב על משחב ושיהיה יותר טוב מ Gta Iv וגם יש לי משחב עם דרישות מערכת באמצע והוא יעבוד לי לא על הכי גבוה אבל יעבוד ובנתיים אני מחכה בקוצר רוח למשחק וגם כואב לי על כל אלה שצריכים לחכות כל כך הרבה זמן לגרסת המחשב חבלל ולסיכום (זה ישתלם בסוףףף)

29 תגובות
Reallllyyy?

כל המרבה הרי זה ישובח 🙂

על זה נאמר "מקשים דביקים"

אם זה לא היה תאריך סופי לא היו עושים פוסטר רישמי עם תאריכים מדוייקים.הפעם זה נראה יותר רציני

גם מקודם פירסמו פוסטר עם תעריך מדוייק והינה נדחה פעם רביעית.

בכל מקרה, דחייה של פעם אחת יכולה להצביע על צורך לליטוש נוסף למשחק, מקסימום פעמים. אבל דחייה של 4 פעמים זה כבר ברור מאליו שזה צורך להרוויח עוד כסף מהקונסולות.

אין מצב שלוקח להם ללטש ת'משחק במשך יותר משנה וחצי ,זה נטו לסחוט כסף מהקונסולות

היי דן, קרא את מה שעניתי לברק למטה.
אני לא חושב שמדובר בחמדנות גרידא.

מסכים איתך לחלוטין.

הסיבה שיש להם היא לגרוף עוד כסף מהקונסולות ותו לא

אני מאמין שיש להם את הסיבות שלהם לדחייה. קצת סבלנות אנשים, בסופו של דבר זה לטובתנו. אנחנו לא רוצים שיהיה מקרה כמו GTA IV.

זו אכן אחת הסיבות לדחיות המרובות. אני מאמין שרוקסטאר רוצה לשחרר את הפורט הכי מושלם שיצא אי פעם ל PC ולכן היא לאחוששת לדחות.
דבר נוסף, היא רוצה ששחקני המחשב יקבלו את כל המשחק מוכן, כולל הרחבת השודים.

ברק. זה לא עניין של ליטוש. זה עניין של כסף הם מנסים לסחוט עוד קצת כסף מהקונסולות. כי הם מבינים שברגע שהמשחק יצא למחשב הפיראטיות תחגוג עליו.

אין מילים פשוט חברה מגעילה.
לא מגיע לה את כל הציפייה הזאת.
זאת חוצפה לבטל תאריך השקה 3 פעמים! חברים שלי הזמינו לי את המשחק לפני כמעט שנה עוד דחייה אחת כבר יעבור שנה שלמה מאז ההזמנה פשוט חוצפה ממדרגה ראשונה.
החברה אכזבה ברמות ואיך הם מכפרים על זה? עם המוד החדש. הם יודעים לתחמן גם.
פשוט חוצפה אין לי יותר מה להגיד אני מקווה שGTA 6 לקונסולות יהיה גרוע ועם באגים כדי שהחברה תלמד לקח

לא יודע מה איתכם זו בשורה טובה כי עכשיו חסר להם שלא יצא משחק מושלם!

עוד 200,000$ למולטיפלייר לא יעזור להתנחם ):
קצת מדאיג אותי שהם אמרו לשחקנים להודיע על באגים בימיו הראשונים להשקה, מה זה אומר שיהיו באגים עכשיו?

לא, זה פשוט אומר שהם רוצים ששחקנים ידווחו להם אם ישנן בעיות, וכך יעזרו להם.

התכוונתי שאם הם אומרים את זה במפורש שיודיעו להם, אז אולי יש הרבה בעיות(וכנראה שיש אם הם דוחים את השקת המשחק), אני מקווה של יהיו

אממ, הם לא הראשונים לבקש עזרה מהקהילה בפידבקים, לדעתי האישית הם פשוט בטראומה מ-GTA IV והפורט הזוועתי שלו, אז הם מנסים להוציא מוצר מושלם. להגיד לך אם יהיו הרבה באגים או לא אני לא יכול, אבל אני כן רוצה להאמין שתהיה השקה חלקה.

הם דיברו על הגירסאות של הקונסולות..

חברה עלובה

הם רוצים שהמשחק שבסופו של דבר תשחק בו יהיה מושלם!
זה רק לטובתך ולהנאתך! אתה חושב שיש להם אינטרס לדחות את המשחק?
מה עדיף שתחכה עוד או שתשחק במשחק עם באגים?

עדיף שיחליטו על תאריך נורמלי כמו בני אדם ולא יידחו כל שבועיים

צודק במיליון אחוז

זה שהם אומרים שהם צריכים עוד זמן בשביל ליטוש זה הכל סיפור כיסוי, הסיבה האמיתית היא לדחיית המשחק למחשב שוב שוב היא כסף, הם לא מכרו מספיק לקונסולות הדור החדש, אז הם דוחים את המשחק למחשב עד כמה שאפשר כדי לנסות למכור עוד יחידות לקונסולות לפני שיוציאו אותו למחשב והפירטיות תחגוג. הרי זה כלכך ברור מאליו.

הפיראטיות במחשב היא כבר לא בעיה לחברות הגדולות, כשלמשחק פופולאריות רבה כל כך הוא נמכר כלחמניות חמות, מה שכן, אני נאלץ להזכיר את הסיפור של פריצת המשחק לקראת יציאתו ב-2013 כשהורידו אותו רבים לקונסולת ה-Xbox 360, מכאן שגם שחקני הקונסולות הם לא צדיקים בסדום, פיראטיות יש בכל מקום.

נכון, אני מסכים איתך, גם לקונסולות היו ויש פיראטיות. אבל, אל תשכח בקולסולות בשביל לשחק במולטיפלייר חייבים לשלם דמי מנוי, ואחוז נכבד נכנס לכיס של רוקסטאר, ככה שהפירטיות בקונסולות לא כלכך מדאיג אותם, חוץ מזה בקונסולות בכדי לשחק המשחק פיראטי צריך קודם כל לפרוץ את המכשיר. לעומת זאת במחשב לא מספיק שהמולטיפלייר לא עולה כסף אז גם הפיראטיות הרבה יותר גדולה ככה שהם לא מרווחים על זה כלום. כי תמיד יש את החוכמולוגים שיגידו: "מה אני פראייר לשלם כסף על משחק? אני יוריד אותו בחינם בטורנט".

דמי המנוי הולכים לסוני או מיקרוסופט, לא לרוקסטאר, EA, ACTI, יובי, או כל חברה אחרת.

ושוב, פיראטיות היא כן בעיה, אבל לא לחברות הגדולות גם לא במחשב. מה גם שיחד עם המשחק מקבלים את GTA Online, בו לא יהיה ניתן לשחק במשחק פרוץ, והוא תמריץ מצוין לקניית המשחק בהתחשב בכמות השחקנים שכבר משחקים בו כיום בקונסולות.

אני בכל זאת חושב שהדחייה הזאת שוב ושוב ושוב זה כתוצאה מנסיון להרוויח עוד כסף מהקונסלות.

ואני לא חושב ש gta online זה תמריץ לקנות את המשחק, ה gta online הזה על הפנים, גרוע ברמות. המשחק עצמו בכללי וההשקעה בו זה תמריץ לקנות את המשחק.

ואני לא התפלא אם כל הדחייה ובלתי נגמרת הזאת למשחק וכשיצא המשחק מתישהו הוא בכל זאת יצא עם באגים ואופטימיזציה גרועה למחשב.

תקשיב, רוקסטאר כחברה היא לא עצמאית, והיא לא האחראית על חשבון הבנק, בשורה התחתונה מי שעושה שם 1+1 זו Take Two, ההחלטה על דחייה נקבעה על ידי צוות הפיתוח ב-Rockstar, ולכן הקשר בין דחיית הגרסה למחשב לרווחים נוספים מהשקה קודמת לא קיים. ואחזור על עצמי כשאומר שבעיני ההסבר הכי הגיוני הוא שהם לא רוצים לחזור על הטעות כפי שקרה עם GTA IV לפני שש שנים כשהוציאו משחק שהיה צריך עוד כמה חודשים טובים בחדר הסגור של המפתחת ופשוט רוצים לשחרר משחק נקי מבעיות.

ולגבי "אופטימיזציה גרועה", חלק מהכתבה מדברת על כך שהם אמרו שלמשחק תהיה אופטימיזציה רחבה עד מאוד וההוכחה לכך הן דרישות המערכת: http://gamepro.co.il/2015/01/13/gtav-new-date-req-and-pictures/

בכל מקרה לי אישית לא אכפת מגרסת המחשב בגלל שכבר סיימתי את המשחק, הסיבה שאני מחכה לגרסת המחשב היא רק לראות את הביקורות למשחק וכמה הוא ימכר ביחס לגרסת הקונסולות. זה הכל.

על רוקסטאר אי אפשר להגיד את המשפט הזה בחיים