Sony Online Entertainment נמכרה לחברת השקעות

sony-online-entertainment-logo

חברת SOE נפרדת מסוני ומקבלת שם חדש ועצמאות חדשה בעקבות רכישתה. העתיד נראה כעת ורוד והוא צופן בחובו גם משחקים לאקסבוקס

Sony Online Entertainment, ובקיצור SOE, היא חברת פיתוח מסאן דייגו שבארצות הברית, שאחראית על משחקי MMOs כגון  Planetside 2, H1Z1, EverQuest ו DC Universe Online, ושהיתה מזוהה בעיקר עם משחקי PC המוניים שתוכננו גם לעשות את דרכם לבסוף לקונסולה הראשית של סוני, נרכשה על ידי חברת Columbus Nova.

מהלך מפתיע ויוצא דופן זה התאפשר לאחר שקולומבוס נובה, חברת ניהול השקעות מניו יורק, קנתה את החברה מסוני בסכום שלא פורסם, ובעצם השתלטה על חברת הפיתוח, שינתה לה את השם ל Daybreak Game Company ופתחה בשבילה חלון הזדמנויות חדש ובלתי מוגבל (פלטפורמות).

משמעות הדבר הוא שבאופן מיידי, SOE יפעל כאולפן פיתוח משחקים עצמאי שבו אנו נמשיך להתמקד ביצירת משחקים מקוונים יוצאי דופן עבור שחקנים ברחבי העולם, ועכשיו כחברת משחקים מולטי-פלטפורמה.

כן, זה אומר פלייסטיישן ו- Xbox, סלולרי, ועוד!

Wonder_Woman_וונדר וומן

החברה פרסמה אולי את אחת התגובות האחרונות שלה בפורום הרשמי של סוני, בה היא סיכמה בכמה משפטים את עניין הרכישה והפיכתה לחברה עצמאית וחופשייה, ושפכה גם אור על מה קורה עם המשחקים שהיתה אחראית עליהם תחת חסותה של סוני:

אז מה בדיוק זה אומר עבורכם? עסקים כרגיל וכל משחקי SOE ימשיכו בדרך הנוכחית שלהם של פיתוח ותפעול. למעשה, אנו מצפים לקבל אפילו יותר משאבים שיעמדו לרשותנו, כתוצאה מרכישה זו. זה גם אומר התפתחויות חדשות ומלהיבות עבור מאגר המשחקים שלנו.

H1Z1-זומבים-לסוני

הפיתוח האחרון של החברה שכבר ניתן להתרשם ממנו הוא משחק הזומבים/הישרדות המוני שנקרא H1Z1. למרות שכרגע הוא מוצע דרך תכנית "גישה מוקדמת" בסטים, הוא לא חף מבעיות הכוללות חיבור ליקוי לשרתים, גרפיקה מתחת לציפיות וגם שלל באגים, וכל החבילה הנאה הזאת תעלה לכם 20$.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

רגע אז מה עם פלאנטסייד 2 לסוני 4? אני ממש מחכה מקווה שלא יהרסו אותו

דווקא אני אופטימי, יש הרבה דברים שאפשר לשפר במשחק הזה, ואני גם מחכה לגרסא לסוני 4

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x