Bloodborne מקבל 2 טריילרים חדשים

Bloodborn-logo

המשחק הבלעדי הגדול הבא של סוני מקבל טריילר עלילתי חדש וגיימפלי בלעדי

Bloodborne, המשחק הבלעדי של PS4, מביא לנו שני סרטונים חדשים. אשר הראשון מציג לנו את הטריילר של הסיפור, זה מתחיל כשהצייד מגיע לYharnam, עיירה גותית שבתוכה יש תרופה למחלה שרודפת המון אנשים.

כל פעם, מטיילים מגיעים לעיירה בשביל למצוא תרופה אך אף אחד מהם לא חוזר. כאשר אנו מחליטים לקחת על עצמנו את המטלה לנסוע לשם, אנו מגלים שהעיר עצמה נדבקה במגפה אשר הדביקה את כולם. האם נשרוד? יש שם בחוץ מפלצות מכל הסוגים שרוצות רק להרוג:

והסרטון השני ששוחרר בסופ"ש, מציג לנו גיימפלי שעוסק בכך שאנחנו נלחם במפלצות גדולות, וקטנים. מיני בוסים, ועוד הרבה סוגים של מפלצות. המשחק פותח ע"י From Softwar, החברה אשר פיתחה גם את סדרת Dark Souls, אחת הסדרות שמוכרות לעולם כ*סדרת המשחקים הקשה ביותר* וDemon's souls. לחברה אשר יש ניסיון רב בליצור משחקים אשר יכולה לאתגר אתכם, מביאה לכם את Bloodborne. וכמובן המון סבלנות תזדקקו, כי הכמות פעמים שתראו You are dead תהיה יותר גדולה מהכמות פעמים אשר תכו במפלצות.

Bloodborne יצא אלינו ב24 למרץ, ובאירופה המשחק יצא ב25 למרץ, לPS4 בלבד. 

אז מה אתם חושבים על הטריילר והגיימפלי? שתפו אותנו בתגובותיכם!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לאחר שגיליתי שאני חייב לשדרג את המחשב, החלטתי כבר לקנות פס4 בעיקר בגלל זה. דארק סולס הייתה סדרה מצויינת, ונראה שזה הולך לעלות עליה. דרך אגב, רק אני חושב שדארק סולס ודימונס סולס לא היו משחקים כאלה קשים? הם היו קשים, אבל לא יותר מידי (כמו שצריך, אם תשאלו אותי). המשחקים האלה לא הרבה יותר קשים מסדרה אקסלוסיבית מצויינת אחרת לפס, GOW. ונגיד אם הייתי צריך לשלוף משחק מהזמן האחרון שהיה יותר קשה, טוב לא ממש מהזמן האחרון, הייתי אותר שמקסימוס הראשון היה יותר קשה.

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x