Shadow Realms בוטל

Shadow-Realms-cancelled

ה IP החדש הבא של חברת BioWare לא יראה אור יום, לאחר שבוטל והוחלט רשמית להפסיק את פיתוחו

בחודש אוגוסט של שנה שעברה, היה נראה שחברת BioWare עולה שוב על דרך המלך עם משחק IP חדש, 5 שנים אחרי שעשתה זאת בפעם האחרונה עם Dragon Age Origins. בחודש ההוא במהלך מסיבת עיתונאים של EA בגיימסקום, הכריזה החברה רשמית על Shadow Realms, שיהיה משחק מולטיפלייר בלבד, בלעדי ל PC.

המשחק שהוגדר כאקשן/ תפקידים קואופרטיבי, נחשף בכמה דקות של משחקיות באותו האירוע, והלילה נודע כי הוא בוטל. הסיבות לביטול הן שהחברה מעדיפה להתמקד בשני פרויקטים חשובים וחוששת שעבודה על פרויקט חדש, תיגרע מפרויקטים אלה. הפרויקטים הם, משחק התפקידים האחרון של החברה Dragon Age: Inquisition, מאס-אפקט הבא, IP חדש אחר ולמעריצי מלחמת הכוכבים, The Old Republic.

ג'ף היקמן, מנכ"ל BioWare (אוסטין) שיגר לרשת את המכתב הבא:

עשינו את ההחלטה שלא להתקדם עם פיתוח של Shadow Realms. אנחנו יודעים שהחדשות מאכזבת לחלק מהמעריצים שלנו, ולכן אני רוצה להסביר מה עומד מאחורי החלטה זו:
בעוד שהצוות עשה עבודה מדהימה עם המשחק ויש לנו המון משובים נהדרים מהמעריצים שלנו באירועים ובאמצעות טסטים, יש פרויקטים אחרים לצוות לעבוד בתוך אולפני BioWare לשנה הקרובה ומעבר .
אלה כוללים שיפורים נוספים מתמשכים למשחק עטור הפרסים Dragon Age: Inquisition, כמו גם המשחק הבא בסדרת Mass Effect ו- IP חדש אחר.
אבל הפוקוס הגדול ביותר עבור הקבוצה שלנו בBioWare אוסטין יהיה על Star Wars: The Old Republic. כל מעריץ של מלחמת הכוכבים יודע שזו שנה מסיבית ביקום מלחמת הכוכבים. יש לנו כמה תוכניות גדולות להרחבת משחק האפוס, ומצפים לעדכונים וחדשות בשבועות הקרובים.
היקמן סיכם בתודה לכל השחקנים שנרשמו לשלב האלפא של  Shadow Realmsולכל אלה שנתנו משוב באירועים Gamescom וPAX.

מקור: gameinformer

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות