מתקפלת: Ubisoft החלה להחזיר מפתחות

UPLAY ACTIVATION CODE

בחודש שעבר פורסמה פרשה בה נקנו משחקי יוביסופט עם כרטיסי אשראי גנובים דרך אוריג'ין, אנו מגיעים לסיומה של הפרשה כאשר יוביסופט מחזירה מפתחות.

בסוף החודש שעבר גילו עשרות ומאות גיימרים שכמה משחקים, הכוללים את Far Cry 4, Assassin's Creed Unity, The Crew, ו-Watch Dogs נמחקו מחשבונם לאחר שמצאה EA שמשחקים אלו נקנו דרך אוריג'ין עם כרטיסי אשראי גנובים.

הצעד שנקטה יוביסופט עצבן שחקנים שקנו את אותם המפתחות בחנויות צד שלישי המציעים משחקים מוזלים, בין האתרים נמצאים Kinguin ו-G2A. המשחקים נעלמו כלא היו מחשבון היופליי שלהם, וללא כל אזהרה מצד יוביסופט.

עכשיו, בכל אופן, החליטה יוביסופט להחזיר את המפתחות בהם אנשים כבר השתמשו.

לאחר המשך החקירה בנוגע לנושא המפתחות שנקנו במרמה בחנותה של EA, אוריג'ין, אנו מחזירים מפתחות ללקוחות שכבר הפעילו את המפתח שקנו וכבר שיחקו במשחק.

דבריו של נציג יוביסופט ל-Eurogamer.

גולשים מהירים הספיקו להעביר עין על חשבונם ואישרו את אמירות Ubisoft, כאשר פנו ל-Eurogamer ואמרו שהמשחקים הוחזרו.

בשבוע שעבר אמרו Kinguin שהם מאמינים שאדם תושב רוסיה לא מזוהה קנה מפתחות מאוריג'ין לפני שמכר אותם לסוחרים באתר הצד השלישי. Kinguin אשר פועלת כמעין "eBay" למפתחות משחקים אמרה שהתהליך יעלה להם בהחזרת 650,000₪ ללקוחות מושפעים, ו-35 סוחרים מהאתר נפגעו מתוך 3,400. במקביל העלתה Kinguin את השאלה הכיצד הצליח אדם לקנות מספר כה גדול של מפתחות מאוריג'ין עם כרטיס אשראי גנוב ללא לעורר חשד.

יוביסופט אמרה שהיא עובדת כדי למנוע מקרים דומים בעתיד, למרות שלא ברור מה ייעשה בפועל.

אנחנו עובדים עם EA כדי למנוע סיטואציות כמו אלו מלקרות שוב, ואנחנו נמשיך לבטל מפתחות שנמצא שנרכשו במרמה ונמכרו שנית. אנחנו ממליצים לשחקנים בתוקף לשחקנים לקנות מפתחות ומשחקים דיגיטליים דרך חנות היופליי או חנויות אמינות.

המשיך נציג יוביסופט.

המשחקים הוחזרו והגיימרים ימשיכו להינות, אולם הגנב מסתובב חופשי, האם ייתפס או שמא הצליח לברוח מעונש?

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות