סיד מאייר משוויץ בספינת החלל שלו

מפתח המשחקים האגדי סיד מאייר הופיע בסטרים הראשון של Firaxis על הכותר STARSHIPS ודיבר מעט על המשחק ומעט על עיצוב משחקים

הסטרים הראשון של Firaxis על הכותר StarShips הותיר אותי תוהה עד כמה אוהב את המשחק כיוון שלמען האמת עדיין לא ראיתי גיימפליי אמיתי בסרטון הזה, הסרטון כולל הרבה דיבורים די מעניינים על המשחק אך לא מציג את חווית השחקן אבל למרות הכל ישנם כמה דברים מרגשים ביותר! זוכרים שבכתבתנו הקודמת על הכרזתו של המשחק הייתה אמירה מעורפלת ביותר:

בעלי Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth: שיקנו גם את Sid Meire's Starships יגלו חיבור בין המשחק אשר יעמיק את חווית המשחק בשני המשחקים.

חלון התחלת המשחק
חלון התחלת המשחק

כפי שניתן לראות בתמונה למעלה, במסך ההתחלה של המשחק השחקן בוחר מנהיג ואת גישתו לעולם מבין השלושה ואם תשימו לב אלה הם אותם מנהיגים וגישות מ-Civilzation: Beyond Earth ובגלל זה אין ספק שהכותר החדש הזה יימצא בייקום של Civilization: Beyond Earth(בנוסף לכך הם גם ציינו את זה). הגילוי המרעיש הזה גורם לי להאמין שנוכל לקחת שמירה מ-Civilization: Beyond Earth ולהמשיך אותה ב Starships. חלקכם וודאי שואלים מדוע הכותר הזה לא נכנס תחת כותרת הסדרה Civilization ובכן בעוד שבסדרת Civilization אתה משחק אומה ומפתח אותה בStarships אתה משחק כמפקד צי חלל.

דבר נוסף שראינו זה את ההתאמות האישיות לספינות במשחק או יותר נכון לספינה אחת כיוון שהציגו את זה רק על ספינת חלל מסוג קורבט.

ניתן לראות בממשק המשתמש שההתאמה אישית לחללית היא בעצם בחירת נשקים, שריונות ומנועים לספינה בצורה שרירותית שזה די מאכזב, קיוותי ליותר.

בשאר הסטרים ניתן היה לראות קרב טקטי שלא הלהיב אותי במיוחד ומשחק התחלתי של קמפיין. לצערי על מנת להרשים אותי הם יצטרכו לעשות יותר מזה.

מה אתם חושבים על המשחק החדש של סיד מאייר? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות