למעבד ה Xbox One יש עוד ליבות לתת

External Storage, Real Names & More Coming with Xbox One System Update

ה Core השביעית: מפתחים לקונסולת ה Xbox One יכולים כעת להשתמש ביותר כוח עיבוד של הקונסולה, אך לוותר על על חלק מיכולות זיהוי קולי וקינקט

על פי דו"ח שפורסם לאחרונה באתר של יורוגיימר בנוגע לעדכון האחרון של 'ערכת הפיתוח למפתחים' (SDK), העדכון מאפשר למפתחים גישה לליבה השביעית (מתוך סך כולל של שמונה ליבות) של מעבד ה Xbox One. מיקרוסופט יכולה כעת לאפשר למפתחים למפתחיה להשתמש ביותר כוח עיבוד של Xbox One באמצעות שימוש מופחת בפעולות המבוצעות ברקע והקשורות ליכולות זיהוי קולי ולטכנולוגיית האינפרא אדום של ה Kinect.

אם מפתחים רוצים להשתמש בליבה השביעית של המעבד, הם צריכים לוותר על זיהוי קול ביחד עם פונקציונליות קינקט. עם זאת, גם אם הם עושים, משתמש יכול עדיין לעשות שימוש בפקודות קוליות ברמת המערכת, אשר באופן אוטומטי תשתמש עד כ 50 אחוזים מהליבה השביעית, כי למעלה מכך זה יגרום לבעיות למפתחים. על פי הדיווח, מיקרוסופט מתכוונת לטפל בבעיה ספציפית זו בעדכונים עתידיים.

xbox-one-CPU-INSIDE

השינויים הללו שמיקרוסופט עומדת לבצע, הן תוצאה ישירה של הדלפת הגרסה האחרונה של SDK ל Xbox One שנחשפה על-ידי קבוצת ההאקרים H4LT. אין כמובן קשר למתקפת ההאקרים האחרונה על שרתי האקסבוקס לייב.

מקור: Eurogamer's Digital Foundry

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אז בעצם אין עתיד לקינקט אם רוצים משחקים שנראים מיליון דולר

לא… אין עתיד למשחקים שנראים מיליון דולר ויהי מה… גג משחחקים שנראים כמו 400 דולר.