Windows 10 תזרים בעתיד משחקי Xbox One

Xbox One-to-PC

מאוחר יותר השנה נהיה מסוגלים להזרים משחקי קונסולות למחשב האישי או לטאבלט, על מערכת ההפעלה Windows 10

אולי הבשורה הכי משמחת לשחקני המחשב באירוע "ווינדוס 10: הפרק הבא", מלבד פייבל ל PC, היא ההכרזה על הזרמת משחקי Xbox One למחשב האישי שמריץ Windows 10. למרות שעדיין לא פורטו כל התנאים והאפשרויות השונות, פיל ספנסר, ראש חטיבת האקסבוקס שנכנס לתפקיד באפריל שנה שעברה, הציג דמו שבו הוא משתמש בטאבלט Surface Pro 3 כדי לשחק את משחק המירוצים Forza Horizon 2 על המחשב שמוזרם מהאקסבוקס וואן.

האם לא יהיה זה נהדר אם נוכל לשחק באלה [משחקי Xbox One] בכל מקום בבית?

קרדיט תמונה: PCGamer

ווינדוס 10 תאפשר הזרמת משחק ל PC ולטאבלטים. נכון לעכשיו, זה לא נראה שההזרמה פונקציונלית לעבוד על הטלפונים Windows, אם כי תכונה זו עשויה לבוא מאוחר יותר. ברגע שאתה מסנכרן את ה  Xbox One שלך עם מכשיר אחר, כגון Surface Pro 3, אתה תהיה מסוגל להזרים משחקים, אפילו כותרים אקסלוסיביים כמו Forza Horizon 2 שראינו בסרטון.

ספנסר הדגיש שהחברה מתכוונת להמשיך ולשים את הגיימר במרכזו של כל ניסיון (טכנולוגי) והוסיף כי מיקרוסופט תדבר יותר על זה שירות הזרמת המשחקים Xbox One-to-PC מאוחר יותר השנה במהלך כנס מפתחי המשחקים בחודש מרץ (GDC).

https://www.youtube.com/watch?v=DI4QVOaLCWk

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ממש לא ביג דיל

זה כן ביג דיל, אצל המון אנשים הקונסולה יושבת בסלון, וברגע שהטלוויזיה תפוסה אתה לא יכול לשחק. אבל שמאפשרים להם לשחק מכל מקום בבית על טאבלט או מחשב (אפילו סלולרי) זה משנה את כל התפיסה שלהם לגבי המוצר. בסופו של דבר סוני גם היא תצטרך להגיב לזה ולאפשר סוג של הזרמת משחקים מה-PS4 טאבלטים ומחשבים

צודק!
זה לדעתי גם העתיד