היום: אירוע XBOX/PC במטה מיקרוסופט, מה צפוי לנו שם?

What to Expect From the Windows 10 Preview Event

חודשים ארוכים של הבטחות צפוים להגיע לסיומם, השאלה הגדולה היא האם זה ירצה את קהל ה-PC? ואיזה תפקיד משחקת כאן האקסבוקס וואן? רמז: היא תריץ את מערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט, אז הוא בהחלט משמעותי

באירוע, המכונה "ווינדוס 10: הפרק הבא", מיקרוסופט צפויה להציג שלל חידושים בכל המוצרים העכשוויים של החברה: ממערכת ההפעלה המרכזית שלה ווינדוס, מה מצפה לנו מווינדוס פון, ועד לגרסה הבאה של דפדפן האינטרנט, האקספלורר. גולת הכותרת של האירוע היא יישור קו אחיד בין כל מוצרי מיקרוסופט: כל מוצר של מיקרוסופט; האקסבוקס, הסמארטפון, הטאבלט והמחשב האישי. יריץ גרסה אחת של ווינדוס.

Windows_10_Product_Family

אבל מה שאותנו מעניין זה נושא הגיימינג, שצריך לקבל חלק יחסית משמעותי באירוע ופה נכנס לתמונה פיל ספנסר, ראש חטיבת האקסבוקס. מאז שהוא נכנס לתפקיד דברים התחילו להראות הרבה יותר טוב בחטיבה הזו. הוא חיסל לחלוטין את באנדל הקינקט שבא עם האקסבוקס וואן ובכך הוריד את מחיר הקונסולה משמעותית ואפילו עזר לקנות את מפתחת מיינקראפט. הפעולות שלו בצד הקונסולה של החברה לא עברו בשתיקה. אבל הגיע הזמן שההבטחה תתממש וכי המחשב האישי, הילד המקופח בחטיבת המשחקים של מיקרוסופט, יקבל קצת אהבה.

spencer_win10_xbox_one

גם אם מיקרוסופט לעולם לא תצליח להשוות כוחות מול Valve, היא כן יכולה לנצל את הפוטנציאל האדיר שטמון בקרוס-פלטפורמם בין המחשב האישי ל-Xbox Live, גישה משופרת לחנות שתאפשר גישה למשחקים פופולארים ומשחקי אינדי לשני הפלטפורמות, מיקרוסופט כבר המון זמן מבטיחה משחקים שניתן להתחיל לשחק על הסמארטפון, ואז להמשיך לשחק בהם בבית על המחשב או על הקונסולה. אפילו להכניס שחקני מחשב ואקסבוקס לזירה אחת שיסתערו אחד על השני היא גם אופציה.

Microsoft-Launches-Wired-Xbox-One-Controller-for-Windows

כל הדברים האלו נוסו כבר בעבר במיקרוסופט וכולם נכשלו. אז למה שהפעם יהיה שונה?

כי הפעם למיקרוסופט יש סוף סוף את התשתית המתאימה לעשות זאת. תתארו לעצמכם את האפשרות לשחק משחקי אקסבוקס על המחשב. או שתקנו משחק אחד ויתאפשר לכם לשחק בו על המחשב ולהמשיך אותו על האקסבוקס, תוך כדי שגם מצב המשחק וההישגים שהשגתם בו ימשיכו אתכם.

בכירים בתעשייה שכבר יודעים מה מיקרוסופט תציג היום אומרים שהאירוע יהיה מעניין מאוד עבור גיימרים. אז יש מלא אפשריות למה שיקרו היום, אבל ההתחייבות לגיימינג על ה-PC תהיה חלק מפתח.

בנושאים אחרים, מיקרוסופט תצטרך לתת הסברים למה זה מאוד חשוב שהאקסבוקס וואן תריץ את וינדוס 10 ואיך זה ישפיע על התוכן שכעת מוצע בקונסולה, צפוי להיות הרבה דיבורים על זה. בנוסף מיקרוסופט תתן פרטים נוספים על DirectX12 שהוכרז שנה שעברה ב-GDC ואיך הוא משתלב בעתיד הגיימינג של החברה גם בוינדוס וגם באקסבוקס.

חשוב לזכור שמיקרוסופט תשתתף ב-GDC במרץ וב-E3 ביוני. כך שלא כדאי לפתח ציפיות שמיקרוסופט תשפוך את כל הסודות שלה כבר עכשיו. מיקרוסופט גם עובדת מאחורי דלתיים סגורות על משפקי מציאות מדומה עבור האקסבוקס, שכרגע נקראים "פרויקט B" ויש אפשרות קטנה שנראה רמזים או הצצה מאוד מוקדמת למה החברה כבר הספיקה לעשות.

האירוע ישודר בשידור ישיר באתר של מיקרוסופט כאן ויתחיל בשעה 7 בערב, אנחנו נהיה כאן כדי לסקר אותו.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

למה פתאום מיקרוסופט מתעניינת בשחקני ה PC? או שזה שוב פעם הבטחות. כל שנתיים יש לה איזו הבטחה שהגיימינג בפיסי חשוב אבל בשטח כלום!

מחכה שידברו על pc gaming!!!!

תיקון זה מתחיל ב 7 בערב

תודה רבה על הכתבה!
אחרי העדכון שלכם האתר עובד מהר פ33ות!