תזהרו על הרגליים: 4 משחקי לגו יצאו השנה

lego-jurassic-avengers.0.0

חברת וורנר ברוס הכריזה היום כי ליין הסרטים שמקבלים את טיפול הלגו יקבל שני משחקים חדשים: Lego Marvel's Avengers, ו-Lego Jurassic World בנוסף לשני משחקי ניידים שיצאו לצדם

Lego Jurassic World, ישלב עלילה מכל סרטי הסדרה, כלומר, כל הישנים ואפילו Jurassic World שצפוי לצאת בקיץ הקרוב, ויצא לדור הקודם והנוכחי של הקונסולות, המחשב ולקונסולות הניידות, בקיצור. כל פלטפורמה אפשרית חוץ ממכשירים סלולריים.

Lego Marvel's Avengers יעקוב אחר העלילה של סרט הנוקמים הראשון ו"הנוקמים: עידן אולטרון" שצפוי לצאת במאי וכמו פארק היורה, יצא לכל פלטפורמה קיימת. שני המשחקים צפויים לצאת ביוני הקרוב, בצמוד לסרטים שהם מייצגים.

TT Games גם מתכננים שני משחקי ניידים, אחד לקונסולות הניידות בלבד ואחד למכשירים ניידים בלבד. הראשון מבניהם הוא Lego Ninjago: Shadow of Ronin, שמבוסס על סדרת הטלווזיה שרצה בניקולודאין, יוצא ל-PS Vita ו-Nintendo 3DS.

המשחק השני הוא Lego Batman: Beyond Gotham שיוצא למכשירים סלולריים ויציג את באטמן עם שלל גיבורי DC. למעשה מדובר בגרסה מצומצמת למשחק האחרון בסדרת לגו באטמן.

טום סטון, מנהל אולפן TT Games אמר:

השנה הזאת תהיה השנה הגדולה ביותר עבור משחקי לגו עם הכותרים המדהימים האלו ומספר כותרים ראשונים לסדרת משחקי הלגו, אולפן TT Games מייצר הרפתקאות לגו משעשעות, שמבוססות על סיפורים ודמויות חדשות שנמצאות במספר עולמות אייקונים וידועים.

מעניין לציין שוורנר ברוס, החברה המחזיקה בחברת הקומיקס המתחרה DC עושה משחקים על סרטים של מרבל, בדיעבד היא מקדמת את הסרטים של המתחרה שלה, דיסני. אך כנראה שכאשר יש רווחים גדולים לעשות אז לא ממש אכפת לשני הצדדים.

מה דעתכם על ההכרזות, מחכים לזה או שאתם נשארים עם הלגו סטאר וורס המיתולוגי שלכם? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

עדיין לא שמעו שם על אונליין מולטיפלייר וחבל

עדיף שכך, איך תיישם כבר מולטיפלייר לפאק*** משחק לגו על פארק היורה או הנוקמים?!

אני מאוד מקווה שאתה צוחק כי בכל המשחקים שלהם היה מולטיפלייר לוקאלי.